زبان بدن قسمت دهم

زبان بدن قسمت دهم
آوریل 9, 2024
6 بازدید

زبان بدن قسمت دهم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت نهم می باشد   زبان بدن قسمت دهم زبان بدن قسمت دهم در هنگام راه رفتن وزن بدن خود را کمی جلوتر هدایت کنید، حرکت پاهایتان باید مثل پاندول ساعت باشد. تصور کنید که یک دست بزرگ از ناحیه ران به شما فشار […]

زبان بدن قسمت دهم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت نهم می باشد

 

زبان بدن قسمت دهم

زبان بدن قسمت دهم

در هنگام راه رفتن وزن بدن خود را کمی جلوتر هدایت کنید، حرکت پاهایتان باید مثل پاندول ساعت باشد. تصور کنید که یک دست بزرگ از ناحیه ران به شما فشار وارد می‌کند. زانوی خود را خیلی بالا نیاورید، به مدت طولانی در یک جا ننشینید، حداقل هر ۳۰ دقیقه یک بار از جای خود بلند شوید، به هنگام نشستن قسمت تحتانی کمر خود را به پشتی تکیه دهید.

\"زبان بدن قسمت دهم

وضع اندامی صحیح و زبان بدن
اگر پیام زبان بدن ضعیف ارسال شود اثر منفی شدیدی خواهد گذاشت.

شما می‌توانید با ایستادن و راه رفتن حداقل ۳ تا ۴ سانتی‌متر به قد اضافه کنید. اگر وضع اندامی مناسب به خود بگیرید حرکات شما روان تر و متناسب تر خواهد شد، در نتیجه از طریق زبان بدن پیام‌هایی خواهید داد که حاوی اعتماد و اقتدار شما باشند و وجود شما جذاب تر و محسوس تر خواه شد.
بلند قد، لاغر، قد کشیده باهوش، نکته‌سنج، خلاق
ماهیچه‌ی نیرومند، عضلات ستبر (قوی و محکم) تیزهوش، بشاش، پر شور و شوق
سنگین‌وزن، فربه لش، تنبل، ضعیف، خارج از کنترل، اما مهربان، خوش‌برخورد، شکیبا، نازک دل، احساساتی
تصور منفی از بدن بر عزت نفس اثر گذارده سبب مشکل می‌شود. از طرفی اضافه‌وزن برای خود انسان نیز مضر است. اگر وضع ظاهری شما باعث خجالت شود امکان دارد قدرت تصور برخوردی از شما سلب شود.

زبان بدن قسمت دهم

پنج نکته‌ی مهم موفقیت‌آمیز کم کردن وزن و جذاب تر شدن
۱- هرگز از رژیم‌های غذایی ضربتی استفاده نکنید، چرا که تغییری در الگوی غذایی شما ایجاد نشده است.
۲- از آب فراوان استفاده کنید. میزان از دست رفتن آب بدن خیلی بیشتر از آن است که فکر می‌کنید، به همین دلیل بر روی سلامتی و سیمای انسان اثر منفی می‌گذارد.
۳- برای رژیم گرفتن از دارو استفاده نکنید. کم کردن وزن بدن درمدت کوتاه مهم نیست، اصل جلوگیری از افزایش وزن در مدت طولانی است که این کار تنها زمانی عملی می‌شود که از عادت‌های بد غذایی جلوگیری کنید.
۴- اگر با یک رژیم غذایی خاص موفق نشدید، رژیم دیگری را امتحان کنید.
۵- از مصرف مواد غذایی سرپایی و تنقلات در بین وعده‌های غذایی صرف‌نظر کنید. هرگز شکلات نیروزا نخورید و به جای آن از میوه استفاده کنید. هنگامی که تحت تأثیر فشارهای روانی قرار گرفته‌اید بر چگونگی تغذیه‌ی خود بیشتر دقت کنید.

\"زبان بدن قسمت دهم

کتاب زبان بدن ایرانی جنجالی ترین وپرفروش ترین کتاب در زمینه زبان بدن میباشد. برای سفارش وپیش خرید این کتاب میتوانید باشماره های زیر تماس فرمائید 

مازیار میر 

منابعی برای مطالعه بیشتر:

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن احسان علیخانی

زبان بدن علی لهراسبی

زبان بدن مهران مدیری

زبان بدن عادل فردوسی پور

زبان بدن محمد سلوکی

زبان بدن پیامبر ص

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن دکتر ظریف

Visits: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,