• تاریخ انتشار : جمعه 30 ژوئن 2023 - 3:30
  • کد خبر : 4313
  • چاپ خبر
کارافرینی یا کلاهبرداری حرفه ای قسمت چهارم

کارافرینی یا کلاهبرداری حرفه ای قسمت چهارم

کارافرینی یا کلاهبرداری حرفه ای قسمت چهارم کارافرینی یا کلاهبرداری   این مقاله در ادامه مطلب کارافرینی یا کلاهبرداری قسمت سوم می باشد:   کارافرینی یا کلاهبرداری  لوتوچی کلاهبرداری بزرگ از ایرانیان سرتاسر جهان در ادامه مقالات کارافرینی یا کلاهبرداری به واکاوای پروژه لیزینگ یک شرکت خواهیم پرداخت که توانست حتی اعتماد برخی را جلب نموده و با تصاحب  عنوان

کارافرینی یا کلاهبرداری حرفه ای قسمت چهارم

کارافرینی یا کلاهبرداری

 

این مقاله در ادامه مطلب کارافرینی یا کلاهبرداری قسمت سوم می باشد:

 

کارافرینی یا کلاهبرداری

 لوتوچی کلاهبرداری بزرگ از ایرانیان سرتاسر جهان

در ادامه مقالات کارافرینی یا کلاهبرداری به واکاوای پروژه لیزینگ یک شرکت خواهیم پرداخت که توانست حتی اعتماد برخی را جلب نموده و با تصاحب  عنوان کارافرین برتر بسیار برای ما سوال برانگیز باشد.

وقتی یک کلاهبردار زنجیره‌ای را «کارآفرین برتر» می نامیم 

اگر به فاصله چند سال معلوم شود که یکی از کارآفرینان برتر ، کلاهبرداری زنجیره‌ای بوده که چندهزار نفر را هم اسیر خود کرده، چه باید کرد؟ آیا محاکمه این فرد کافی است یا باید برای آنانی را که به وی عنوان داده و خواسته یا ناخواسته در کلاهبرداری به وی یاری رسانده‌اند را هم محاکمه کرد؟

پس لطفا از این پس عزیزان و سروران گرامی به کسی در این خصوص تا حصول به اطمینان کامل اعتماد نکنید مخصوصا که شگردهای نو برخی افراد در چهار چوب های وسوسه انگیز و اغوا گرانه کاملا مارا در می نوردد و این نکته مهمی است.

واریز مبالغ باید فقط و فقط بحساب شرکت اصلی و مادر باشد و رسیدها باید مطابق با عرف شرکتهای اصلی و خودرو ساز باشد تا بتوان رهگیری شود . در بیشتر این موارد مبالغ به حساب شرکت واریز شده و بنابراین شرکتهای مادر در این خصوص بهیچ عنوان پاسخگو نبوده و نیستند .

لیست و شماره مشتریان گذشته رویت و تماس بصورت رندوم حاصل شود و بازهم با تمام این موارد برخی زیرکانه همه این موارد را با هوش سیاه خود دور می زنند بنابراین هرچه در این گونه موارد دقت شود و به نام نیک و تجربه سالهای گذشته دقت شود بازهم کم بوده و هرگز به مدد نام های کذایی گول نخوریم. در پایان خبر یکی از وقایع مهم را نقل قول نموده شاید برای من و شما هم کارگر واقع شود.

 

…. مقام محترم قضایی در پایان گفت: حدود ۵۰۰۰ هزار نفر مالباخته در این پرونده ( یک شرکت لیزینگ خودرویی ) حضور دارند که تاکنون تعداد ۲۴۴۵ نفر حضور خود را در دادگاه  به ثبت رسانده‌اند و می‌بایست تمامی نفرات و شاکیان پرونده نیز برای رسیدگی نهایی هرچه سریعتر به این شعبه مراجعه کنند.

اما در این میان یکی از مشکلاتی که دیده می‌شود کندی رسیدگی به این پرونده‌هاست یعنی درحالی روند پیگیری پرونده های کلاهبرداری در دادسراها و دادگاه های عمومی انقلاب در حال پیگیری است که گاها در بیشتر آنها به دلایل مختلف قانونی برای بررسی شرایط با کندی و تاخیر روبرو بوده و چندین سال بررسی یک پرونده با طول می‌انجامد و اکثر مالباختگان نیز قید مبالغ خود را می زنند.

در گزارش اخیر رئیس کل بانک مرکزی که به تازگی منتشر شد وجود شرکت‌های گوناگون در امور مختلف لیزینگ، صندوق‌های قرض الحسنه و موسسات هلدینگ و… مشخص شده که تعداد ۳۷ شرکت لیزینگ خودرو و تعدادی موسسه قرض الحسنه  هستند و حدود ۳۰۰۰ شرکت در زمینه‌های مذکور بدون مجوز درحال حاضر در حال فعالیت هستند.  همیشه معتقد هستم که با دانستن زبان بدن و مذاکره بصورت بنیادی و اصولی شاید بتوان مچ این افرا د شیاد و فریبکار را قبل از اجرائ  نقشه ای شومشان گرفت .

آری این درحالی است که عموم مردم جامعه اطلاع دقبقی در خصوص  شرکت‌های دارای مجوز هم ندارند و این موضوع شرایطی مناسب را برای کلاهبرداران مهیا کرده است.

با توجه به اخبار رسیده و هزینه های گزافی که بر مردم بر این اساس تحمیل می گردد باید نهایت دقت را در این زمینه مبزول نموده و هرگز اعتماد به واسطه یک منبع یا یک رشته صحبتها ننمائید.

هیچ چیز و هیچ کس آنگونه که به نظر می رسد نیست

دکتر مازیار میر مشاور و تحلیل گر

 توصیه میکنیم حتما مطالب زیر را بخوانید:

چگونه بهترین استخدام کننده باشیم 

نکات طلائی برای مصاحبه استخدام

فقر کارآفرینی قسمت اول

استراتژیهای حرفه ای استیو جابز برای فروش

فریاد کارآفرینی

تکنیکهای طلایی موفقیت در مذاکره قسمت دوم

 crm به روش ماه

استخدام

تجربیات کار آفرینی

حقایق کار آفرینی

تجربیات کار آفرینی وارتباط موثر

کارآفرینی یا کلاهبرداری  قسمت  چهاردهم 

کار  آفرینی  یا کلاهبرداری قسمت پانزدهم

کارافرینی یا کلاهبرداری حرفه ای قسمت چهارم

=============================================================================

 

دوستان و سروران این سایت همچنین اعلام آمادگی می نماید که تمامی کلاهبرداری هارا تخت عنوان آموزش و فروش و ارائه رمز ارزها و

توکن و هوش مصنوعی و یا کسب و کار و کارافرینی و مهاجرت و … را به گزارش مردم ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور برساند لطفا با ما

در تماس باشید و کلیه مستندات خود را برای ارسال به کل ایرانیان سرتاسرجهان برای ما ارسال فرمائید. شاید یک هم وطن ما کمتر اسیب

دیده و نابود شود….

 

درود و هزاران بدرود

 

مازیارمیر محقق و پژوهشگر 

Mazyar Mir professional consultant and analyst

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.