چگونه همسرم را عاشق کنم قسمت اول

چگونه همسرم را عاشق کنم قسمت اول
فروردین ۱۷, ۱۴۰۳
6 بازدید

چگونه همسرم را عاشق کنم قسمت اول مازیارمیر ناهار چیه شام چیه غذا چیه  … غذات رو گاز صدام نکن من خوابم حال ندارم حوصله ندارم… وقت ندارم من ….من دارم میرم خونه دوستام  یا من دارم میرم خونه مامانم ….. اینها حرفهای یک همسری است که دیگر عاشق نیست برخی هم وضعشان وخیم تر […]

چگونه همسرم را عاشق کنم قسمت اول

مازیارمیر

ناهار چیه شام چیه غذا چیه  …

غذات رو گاز صدام نکن من خوابم حال ندارم حوصله ندارم…

وقت ندارم من ….من دارم میرم خونه دوستام  یا من دارم میرم خونه مامانم …..

اینها حرفهای یک همسری است که دیگر عاشق نیست برخی هم وضعشان وخیم تر است اینها اگر نخواهم بگویم زنگ خطر است اما علامتهای خوبی نیست برای اینکه این علامتها را از زندگیمان پاک کنیم چه باید کرد؟

بمن می گویند دکتر میر سالها است با همسرم مانند خواهر برادر شده ایم…. و این اوج بدبختی یک زن و مرد است فرق نمی کند و شاید بسیاری فقط علل روانی را دلایل عمده ان بر میشمرند اما تاکنون از نقطه نظر یک رفتار شناس حرفه ای به این امر نگاهی داشته اید ایا زبان بدن خود و همسر و کودک دلبندتان را می شناسید؟

لطفا پیرامون زبان بدن بیشتر مطالعه فرمائید؟

 


لطفا و حتما مقاله زبان بدن  را مطالعه فرمائید.


لخخل

راستی چرا ؟ مشکل از کجا است چرا دیگر انگیزه نداریم امروز در اواخر فروردین همزمان با آمدن به جزیره زیبای کیش به این نتیجه رسیدم دوروزی که اینجا هستم پاسخی برای این سوال پر تکرار داشته باشم که چرا دیگر همسرم عاشقم نیست و یا چه کار کنیم که همسرم عاشقم باشد .

چکار کنیم تا علاقه و مهر روزهای اول به سراغمان بیاید و باز گردد رابطه های داغ داغ و عاشقانه و…

در این مقاله کوتاه من سعی ندارم معجزه کنم و سعی هم ندارم کتابی بنویسم سعی ندارم مانند سایتهای تاریخ گذشته و پر غلط  مطلب بنویسم و سعی ندارم مطالب غربی را ترجمه غلط بنمایم.

در این مقاله سعی من فقط و فقط به بازگو کردن دودهه زندگی عاشقانه با همسرم است خوبیها بدیها و اشتباهاتی که خاسته و ناخاسته برای ما بوجود آمد تا بلکه شما اشتباه نفرمائید و یا در شادیهای ما شریک شده آنها را تکرار فرمائید.

همسر عاشق

اولین داروی که می توانم تجویز کنم توجه است توجه است و بازهم توجه همسر شما زن و یا مرد فرقی ندارد با توجه تحت تاثیر قرار میگیرد اما فرمول توجه هم کاملا خاص است توجه الکی و آبکی و سطحی دیگر فایده ندارد.

مطمئن باشید که همسر شما هم مطالب مرا خوانده پس دنبال فیلم و نقش و رل بازی کردن نباشید دنبال حقیقت باشید آخر کار چه خواهد شد و با نگاهی به آینده توجه و احترام و مهر و محبت و مخصوصا زبان بدن عشق را بدون منت بدون سرکوفت بدون چشم و هم چشمی نصیبش کنید . تضمین می کنم این فرمول جواب دهد.

از کاهش رقبت شوهران نسبت به خود شکایت می کنند. دلیل این کاهش علاقه کاهش شور و هیجان اولیه است چون دیگر آن جاذبه جنسی به شدت اوایل ازدواج نیست و مردان مانند اوایل زندگی از رابطه خود لذت نمی برند.

برای اینکه مرد زندگی خود را اغوا کنید و او را علاقمند نگه دارید، باید نقش یک افسونگر را بازی کنید و کاری کنید که عاشق شما باشد.

در این مقاله نکاتی را پیرامون عشق برای همسران برای شما بیان می کنیم که به کمک آن می توانید شوهرتان را به گونه ای شورانگیز نسبت به خود وابسته و علاقمند سازید و مسحور خود سازید.


توصیه مبکنم حتما مقاله زبان بدن لوند را مطالعه فرمائید


اصل اول و طلایی هرگز اجازه ندهید دچار روزمرگی شوید

…اجازه ندهید همیشه او پیش قدم شود. با همه حرف هایی که زدیم بد نیست که گاهی شما پیش قدم شوید. این کار باعث می شود شوهر شما احساس کند او را می خواهید. این را در مغز خود فرو کنید هیچگاه خود را از رابطه ای که دارید بیش از حد هیجان زده نشان ندهید. مردان به زنانی که به آنها کم توجهی می کنند بیشتر متمایل می شوند.

مردها برای ایجاد رابطه به زمان نیاز دارند. آنها را درک کنید و صبور باشید و با هم همکاری کنید به این ترتیب روی رابطه ای عمیق و قوی سرمایه گذاری کرده اید که به این راحتی شکسته نمی شود.

 یکی دلفریب باشید

نقش یک پری دریایی را بازی کنید. یک پری دریایی با اینکه بسیار زیباست خود را در معرض دید قرار نمی دهد. در رابطه خود کمی رمز راز به عنوان چاشنی وارد کنید. مقدار کمی طفره رفتن اشتیاق او را برای بدست آوردن شما بیشتر می کند. هیچگاه بدن خود را بیش از حد درمقابل همسر خود به نمایش نگذارید. اگر در روابط خود غیر قابل پیش بینی باشید این کار باعث می شود شور و اشتیاق او را بیشتر کنید. پیام های متناقض و گیج کننده برایش بفرستید می توانید سرکش و سپس رام باشید معصومانه رفتار کنید آنگاه مانند افراد شرور رفتار کنید. این گونه رفتارها سبب می شود همسر شما سعی کند بیشتر متوجه شما شود و بیشتر شما را کشف کند.

لطفا خیلی خوب هم نباشید 

سعی بفر مائید امروز را کمی بهتر از دیروز باشید یهو خوب بودن  اصلا خوب نیست همسر من تا بمن زنگ میزند و میگوید عزیزم….. میگویم هان چی شده پول میخواهی … ماشین را دوباره کجا زدی و این حرفها رایجترین حرفهای این مواقع اقایان است اما چرا؟

شاید خیلی سعی کنیم یک روز خوب باشیم و در پایان روز هم بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود بصورت غیر مستقیم کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسرتان شوید البته این به این معنی هم نیست که همیشه بد باشیم و بدتر از بد من بسیار یاز خانمها را دیده ام که می گویند ما هرگز به شوهرمان و یا همسرمان روی خوش نشان نمی دهیم چرا؟… پس یادتان باشد خوبی بیش از حد هرگز عشق و محبت نمی آورد بلکه برای ادم جاهل می شود وظیفه بله وظیفه… بعضی اوقات قسمت های کوچکی از شخصیت خشن خود را هم نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهیدو خود را سبک و تحقیر نفرمائید….. ادامه دارد….

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

لطفا مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید 

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن یک عاشق چه می گویدBody language tells a lover

آموزش زبان بدن از دروغ تا واقعیت

آموزش زبان بدن و مذاکره

زبان بدن آرایش قسمت اول

زبان بدن خفاش شب قسمت اول

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

زبان بدن فیلم تایتانیک قسمت اول

زبان بدن

زبان بدن (تعابیر)

اصول و فنون مذاکره / مذاکره

اصول و فنون مذاکره / سازش

اصول و فنون مذاکره / روابط دوستانه

Visits: 7

برچسب‌ها: