چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم
تیر ۱۶, ۱۴۰۲
9 بازدید

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم     اگر بخواهم یکی از عوامل واقعاً مؤثر در افزایش ترافیک وب سایت را نام ببرم، مطمئناً آن عامل،نوشتن مقاله و درج آن در وب سایت است. یکی از راه های ایجاد ترافیک در وب سایت، نوشتن مقاله است. البته سایر روش ها را هم مورد بررسی قرار […]

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم

 

 

اگر بخواهم یکی از عوامل واقعاً مؤثر در افزایش ترافیک وب سایت را نام ببرم، مطمئناً آن عامل،نوشتن مقاله و درج آن در وب سایت است. یکی از راه های ایجاد ترافیک در وب سایت، نوشتن مقاله است. البته سایر روش ها را هم مورد بررسی قرار می دهم، ولی عمده فعالیت من در وب سایت خودم برای افزایش میزان ترافیک،بر این روش متمرکز است. حتماً می پرسید “چرا مقاله؟”. زیرا نوشتن مقاله تأثیر  بسیارخوبی در جلب بازدید کننده دارد، اما بسیاری از افراد از نوشتن مقاله می ترسند. تعجب نکنید!بعضی ها واقعاً می ترسند، چون فکر می کنند به اندازه کافی درباره موضوع مورد بحث نمی دانند یا دستور زبانشان چندان خوب نیست، و یا املای کلمات را به درستی بلد نیستند.

فکر می کنم با توجه به تجریه شخصی خودم انتشار مطالب مفید می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود و تمام شاخصه های سایت شمارا بهبود و افزایش دهد.

در این خصوص نکته بسیار مهم این است که مطالب کپی ترجمه بی روح و غیر کاربردی نباشد سایتهای بسیار ی را سراغ دارم که همیشه به ترجمه اکتفا مینمایند در حالیکه مردم و قشر جوان دنبال نوع آوری هستند .

من باب مثال لطفا و حتما سری بزنید به مطالبی که در پایان این مقاله کوچک برایتان بعنوان معرفی قرار داده ایم:

بازاریابی به روش داعش قسمت اول

زبان بدن مارتین لوترکینگ

زبان بدن آدولف هیتلر قسمت اول

اصول و فنون مذاکره از زبان استادان هاروارد

اصول و فنون مذاکره ، اداره جلسات و سخنرانی حرفه ای

در مذاکره از تضاد ها چگونه استفاده کنیم

تاکتیکهای یک مذاکره کننده موفق

آیا ارتباطات غیر کلامی از زبان بدن جدا است؟

مذاکره به شیوه استیو جابز قسمت اول

 تاثیر زبان بدن در ارتباطات مدیر روابط عمومی چگونه است؟

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم

Visits: 4

برچسب‌ها:, , , , , , , ,