• تاریخ انتشار : جمعه 28 جولای 2023 - 0:33
  • کد خبر : 72597
  • چاپ خبر
معرفی کتاب مدیریت زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان TELL: 098718767 mazyarmir.com@gmail.com https://www.aparat.com/mazyarmir https://www.aparat.com/zabane_badan https://t.me/Iranian_leadership_school https://www.instagram.com/mazyare_mir https://www.instagram.com/mazyare.mir https://www.linkedin.com/in/mazyarmir   مدیرت زمان(Time management) عمل یا فرایند طراحی و به کارگیری کنترل آگاهانه زمانی است که صرف فعالیت ما می‌شود، به عبارت دیگر مدیریت زمان عبارت است از توسعه و بهبود و همچنین اثر بخشی وبهره بری بیشتر و بهتر از زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان

TELL: 098718767

 

مدیرت زمان(Time management) عمل یا فرایند طراحی و به کارگیری کنترل آگاهانه زمانی است که صرف فعالیت ما می‌شود، به عبارت دیگر مدیریت زمان عبارت است از توسعه و بهبود و همچنین اثر بخشی وبهره بری بیشتر و بهتر از زمان در غالب مکان و یا فراتر از آنرا مدیریت زمان گویند مازیارمیر

در طول تاریخ بشر، همواره زمان و ابعاد مختلف آن، مورد توجه انواع تمدن‌های بشری بوده است. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی محیطی فراهم شده که در کوتاه مدت می توان به اطلاعات بیشماری دست پیدا نمود.کارهای گوناگون را می توان در حداقل زمان و با کمترین هزینه به پایان رساند. با این وجود عطش سیری ناپذیر نسل بشر به دنبال سرعت بیشتر و بهتر برای بهبود و توسعه این فرایند است و خواسته سیری ناپذیر نسل بشر و انسان هزاره سوم همواره بهبود و توسعه این فرایند است . انسان امروزی همیشه با خود اینگونه متصور است که سرعت لازم را در اختیار نداشته و ندارد و با خود می اندیشد که از زمان عقب افتاده یا حجم نامحدودی از کارهایش عقب افتاده پس نیاز به برطرف کردن محدودیت زمانی و یا به عبارت دیگر بهبود و توسعه مدیریت زمان برای رسیدن به کارهای بیشتر و بهتر در محدوده زمانی کمتری دارد.

در اینجا کتابی که توجه مرا در مارکت امازون جلب کرد را به شما معرفی می کنم :

Getting Results the Agile Way

A Personal Results System for Work and Life Paperback

 

 

 

در زمینه مدیریت زمان اطلاعات فوق العاده ای وجود دارد ما مدیریت زمان را از هر دریچه ای مورد بررسی و واکاوی مورد بررسی و پژوهش قرار می دهیم .

J.D. Meier در نتایج بدست آمده از روش Agile، و نتایجی از Agile Results را معرفی می کند – یک سیستم ساده برای نتایج معنی دار هدفمند و هوشمند منتج از تفکر سیستمی !

شاید بد نباشد بدانید که این یک روش سیستماتیک برای دستیابی به نتایج کوتاه مدت و درازمدت در تمام جنبه های زندگی شما – از کار تا سرگرمی و حتی روشهای احساسی و عشق ورزی است.

این کتاب و دستوالعملهایش فقط به اندازه کافی برنامه ریزی می کند تا شما رااول تشویق و ترغیب کند، اما باید خاطرنشان کرد که تغییر مسیر خود را در صورت نیاز اول به سهولت به خودتان و در ثانی بصورت کاملا شخصی به خودتان واگذار می کند.

برنامه های این کتاب برای شروع تازه ای برای روز، هفته، ماه و سال شما رامتحول و در عین حال کاملا آماده و مهیا می کند. حتی اگر شما از سیستم مدیریت زمان دیگری استفاده می کنید، این کتاب می تواند بعنوان یک کاتالیزور به شما بسیار کمک کند .اری نتایج بدست آمده  از این کتاب می تواندشما را برای افزایش تاثیر و احساستان و تحققبرنامه های شما در زمینه مدیریت زمان بسیار تقویت کند.

باید اذعان نمود که در جهان امروز تغییر به سرعت رخ می دهد؛ یاد بگیرید چگونه انعطاف پذیر باشند و به فرصت های جدید هم  پاسخ  هوشمندانه دهید. فقط چیزهای زیادی را از فهرست کارهایتان بررسی نکنید؛یادمان باشد کم گوی گزیده گوی تا در کار گیرند .

یادتان باشد در  جهان امروز اصل اول اولویتهای مهم است و شما باید چیزهایی را که می توانید تاثیر مهمی روی ان بگذارید را فقط بررسی کنید. متوقف کردن غیر مرتبط و غیر ضروری

مازیارمیر مشاوروتحلیلگر و محقق پیرامون مدیریت زمان به شدت معتقد است که ما باید مطابق مدیریت زمان حرفها و کارهای  راه خود را در زندگی کاری و تخصصی پیش ببریم .

مدیریت زمان کمک می کند شما خودتان رابیشتر و بهتر  تقویتکنید و انرژی خود را با عادات که هر روز شما را به جلو هول می دهند تنظیم کنید .. مدیریت زمان باعث می شود زندگی شخصی خود را برای زندگی کاری خودتوسعه و بهبود و حرفه ای نمائید و بلعکس.

ما در مدیریت زمان فراتر از زندگی شغلی و حرفه ای و احساسی شما را مد نظر  خواهیم داشت شما هر جنبه ای از زندگی خود را به خاطر داشته باشید و تعادل را با مدیریت زمان به ان اضافه نمائید .

مدیریت زمان یادگیری مهارت ها برای رفتن از راه دور در دنیای در حال تغییر را بشما می اموزد و نگاه نویسنده این کتاب هم بسیار به این سو بوده است  . هر چند در ایران مد شده است که با ازمون و خطا پیش میبریم  امامطابق اموزه های این کتاب هرگز نباید شما تمام سیستم را برای مشاهده مزایا استفاده کنید. فقط با سه اصل اساسی زیر شروع کنید:

اصل اول، اتخاذ قانونسفت و سخت مدیریت زمان

دوم  جلوگیری از غرق شدن و توجه به نتایج

سوم تصویب یک وحدت رویه  نگاهی به نتایج روزانه، الگوی تفکیک هر روز و هر هفته و هر ماه و تنظیم این نتایج با مدیریت زمان ما

چهارم مرزها را برای نقاط داغ تان تنظیم کنید و شروع به تجربه تعادل کار و زندگی احساسی خودتان نمائید.

پنجم برای آماده شدن برای بهتر و بیشتر دیده شدن الگوهای مشخصی وجود دارد

ششم لطفا و حتما از فصل ها استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه از داستان ها برای طراحی روز، هفته، ماه و سال خود و از نتایج گذشته حرفه ای ترین استفاده را بنمائید .

اری با مدیریت زمان شما می توانیدبهتر انگیزه خود را پیدا کنید چگونه برای بهبود بهره وری خود و اطرافیان و کارکنانمان برنامه ریزی کنیم .

مدیریت زمان و نتایج محرمانه یک سیستم زمان سنجی یکی از مهمترین دست اوردهای ما خواهد بود . J.D. Meier بعنوان یک مدیر حرفه ای در سالهای خدمت خود در مایکروسافت موفق شده است با اصول علمی مدیریت زمان یادگیری را متحول کند

مایر طی کار خود در مایکروسافت با اصول مدیریت زمان و هدایت تیم های مجازی و آموزش افراد در سراسر جهان به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کند و این مهم را در کتاب خود بما اموزش خواهد داد

مدیریت زمان به گفته مایر یک سیستم هوشمند است که به زمان و مکان و جنسیت و فرد و مجموعه محدود نمی شود و همه چیز و همه کس را می تواند در برگیرد . این کتاب برای دستیابی به نتایجی که او طی سالها فعالیت حرفه ای خود به ان دست پیدا نموده  است می تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

 

دکتر مازیارمیر مبدع #آموزش_بدون_پاورپوینت مدیریت زمان

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.