لطفا جنس چینی نخرید

لطفا جنس چینی نخرید
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
12 بازدید

لطفا جنس چینی نخرید اگر تولید کننده هم تولید کند و خرید صورت نگیرد فروشی صورت نخواهد گرفت و اقتصاد ما رونق نخواهد گرفت . برای کمک به تولید کننده به نسل مولد کشور لطفا جنس چینی نخرید. «به بهانه حمایت از تولید ملی» نویسنده: دکتر مازیار میر الو سلام اقای دکتر میر امسال شرکت را […]

لطفا جنس چینی نخرید

\"

اگر تولید کننده هم تولید کند و خرید صورت نگیرد فروشی صورت نخواهد گرفت و اقتصاد ما رونق نخواهد گرفت .
برای کمک به تولید کننده به نسل مولد کشور لطفا جنس چینی نخرید.

«به بهانه حمایت از تولید ملی»
نویسنده: دکتر مازیار میر

الو سلام اقای دکتر میر امسال شرکت را تعطیل کردیم؟

بیش از ۴۰۰نفر پرسنل را می خواهیم اخراج نماییم فقط،شما لطف کنید پروسه اخراج را مدیریت و رهبری کنید…. این قصه امسال و ده سال گذشته است تراژدی غم انگیز و رقت انگیزی که پایان آن به فقر اعتیاد فساد و فحشا ختم می شود ولا غیر حضرت علی ع می فرماید در هر خانه ای که فقر وارد می شود از درب دیگر دین و ایمان خارج خواهد شد. خرید اجناس چینی و قاچاق باعث توسعه و گسترش فقر و بیکاری و… در جامعه بصورت گسترده خواهد شد

حضرت علی ع فرمود در هر خانه که فقر وارد شود دین و ایمان از درب دیگر خارج می سد.
ایا امروز فقر وارد کشور نشده و آیا…..
اری انروز با خرید کفش چینی سررسید چینی اسباب بازی چینی و یا لباس و اسباب بازی تا پتو حتی ست های پزشکی و دندانپزشکی و ابزار و مصنوعات مختلف تا حتی سنگ و یا….. همه و همه چینی و یا ترکی وارد کشور می شود. امروز خرید یک سوزن چینی خیانت به یک خانواده ایرانی است که باعث طلاق و اعتیاد جوانان ما است.

مشکلات اقتصادی خرید کالای چینی

لطفا جنس چینی نخرید خواهش میکنم برای توسعه و بهبود کسب و کار داخل به کمپین تحریم اجناس چینی بپیوندید. ای کاش خرید جنس چینی را مراجع حرام اعلام می کردند چرا ما جنس ساخت اسرائیل نمی خریم. خواهش میکنم جنس چینی نخرید.
به‌غیراز محصولات خام نفت و گاز در مابقی صنایع به جرات می‌توان گفت ما فقط یک مصرف‌کننده بی چون چرا هستیم. آمار وحشتناک واردات و صادرات کشور بسیار تلخ و خطرناک و هشدار دهنده است.
اگر روزی ما امکان صادرات نفت و گاز را نداشته باشیم چه خواهد شد.

جواب ساده است ما هیچ ورودی به کشور نخواهیم داشت و…..
اقتصاد مقاومتی و بسیاری از اقتصاد دانان برای اینده کشور پیشنهاد های زیادی نمودند و لی بهترین و راحتترین رفتار خرید و اتکا به تولید ملی است.
آری امروز نفت و گاز گاو شیرده کشور است که به سرطان بدخیم کشور تبدیل شده است. و ما از تولید ملی و مصرف تولید ملی غافل شده ایم. ما ایرانی‌ها به زندگی راحتی نخواهیم رسید مگر آنکه بتوانیم صادرات کشور را حداقل به میزان واردات کشور بکنیم البته کدام صادرات؟ صادرات غیرنفتی که حدود ۲۰ درصد کل صادرات کشور را شامل می‌شود.

مشکلات خرید کالای خارجی برای کشور

کمبود گردش مالی واحدهای تولیدی
کمبود کالای داخلی
بیکاری نیروی کار
از بین رفتن استقلال کشور
خروج از از کشور و کاهش ارزش پول ملی

لطفا و حتما کالای چینی نخرید.

فقط چینی نخریم تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

هیچ چیز  وهیچکس آنگونه که به نظر می رسد نیست ….

“یادتان باشد هیچ چیز و هیچکس هیچ رفتار گفتار و کرداری آنگونه که به نظر می رسد نیست”

اگر علاقه مند هستید بصورت تخصصی به رمز و رازهای مذاکره و زبان بدن بزرگان جهان دست پیداَ نمائید و یا به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارت  ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران بخورید  لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه بشوید.

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

 

 

Visits: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , ,