زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم
ژوئن 24, 2023
6 بازدید

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم امروز داشتم به عکس ها و فیلمهای خانم هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده نگاه میکردم .اولین زن کاندیدای نهایی ریاست جمهوری تاریخ آمریکا.صورتش از غرور و اعتمادبه نفس واقعی وکامل می درخشید.هرچند شاید سن و سالی از او گذشته اما مانند […]

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم

امروز داشتم به عکس ها و فیلمهای خانم هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده نگاه میکردم .اولین زن کاندیدای نهایی ریاست جمهوری تاریخ آمریکا.صورتش از غرور و اعتمادبه نفس واقعی وکامل می درخشید.هرچند شاید سن و سالی از او گذشته اما مانند یک جوان شاداب و باطراوات است.

گردن افراشته قدمهایی با استوار لباسی ساده ( آیا این همان سنت شیعه و رسول الله و آمیزه های دینی ما نیست)در عین حال با کنتراست رنگ دلنشین و زیبا زبان بدنی فعال پویا و راستین در عین حال اماده نبرد سخت تا حد توان . انهم درمکانی که تابه حال هیچ زنی نایستاده است هیلاری از رنگهای روشن جذاب و قدرتمند و تاثیر گذار پیوسته استفاده می کند.

به صورت او که نگاه میکنیم کنارچشم هایش پراز چین و چروک بود و پیری پوست صورتش را از طراوت جوانی انداخته بود.اما پشت این چهره روح و قلب جوان و سرشار از انرژی می درخشد.

او با لبخند پیروزمندانه اش صورتش را روشن تر کرده به سمت حامی اصلیش مانند یک بازیگر خبره تاتر اشاره می کند اندکی درنگ مس کند و با قدمهای استوار به سمتش می رود و اورا دز اغوش می کشد

من در مورد سیاست ها و نگرش های سیاسی او هیچ بحثی ندارم چون اساسا سیاسی نبوده ونیستم.اینکه بعداز رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا چه چیز برای کشورش و دنیا و حتی ایران هم تدارک دیده است هم حرفی ندارم مهم این است که اودر آن مقام ایستاده ، انسانی در نهایت قدرت ازهمجنسان ما.

وماهنوز درگیر بوتاکس و عمل های زیبایی و پروتز و آرایش های بی قاعده و بسیار زشت و زننده هستیم.

این قدرت و عظمت را برای زنان کشورم پیوسته آرزو مندم که در کمال سادگی و به دور از آرایش های زشت و زننده خودشان را قدرت بخشند و آنقدر قدرتمند و قوی که هیچ مردی به پای اعتماد به نفس و قدرت آنها نرسد و از دامان این زن مرد به معراج خواهد رسید.

شاید بد نباشد این را بگویم که هیلاری کلینتون مدتی قبل طی نطقی در خاتمه همایش ملی حزب دمکرات نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته است. و زبان بدن او قدرت و هیجان را با لبخند و خنده های قدرت نمایش می داد واین برنامه را من بارها و بارها دیدم و این زن سیاستمدار کهنه کار هرگز در طول برنامه لبخند از لبهایش محو نشد و یک رفتار غلط به زبان بدن از خود بروز نداد مطلب جالب تر تمام قوانین قدرت و اعتماد بنفس را در زبان بدن خود به حد غایت بروز داد و بازهم از لباسهای ساده و ساده حداکثر استفاده را نموده بود

خانم کلینتون سعی دارد افکار عمومی را قانع کند درحالی که نظرسنجیها نشان می دهد بسیاری مطمئن نیستند که وزیر سابق خارجه “ارزش اعتماد” دارد امروز طبق آخرین نظر سنجی ها با ۷% اختلاف نسبت به رقیب خود در حال اخذ اعتماد مردم است

به نظر می رسد زبان بدن هیلاری کلینتون در کنار نظرات و سخنرانیهای حرفه ای و کوبنده و حمایت همه جانبه باراک اوباما آینده موفق تری پیش روی هیلاری کلینتون وجود دارد. هیلاری را می توان استاد بلامنازع استفاده همزمان از دستها و چشمها دانست که بهترین استفاده را بصورت همزمان از این دو عضو تاثیرگذار خود دارد.

شاید جالب باشد بدانیم خانم کلینتون در ستایش باراک اوباما گفت: ” دوستی با اوباما مرا هم آدم بهتری کرده است . بعنوان یکی از شاگردان سالهای دور پروفسور مسعود حیدری این را به خوبی از این مرد بزرگ فراگرفتم که رقیب را نباید گوشه رینگ برد و خود نیز گوشه رینگ نرویم اما تکنیک اصلی هیلاری کلینتون امروز نصبت به رقبا چنین است.

این جمله و جملاتی از این دست قدرت این سیاستمدار کهنه کار و تیم همکاران و مشاورانش را بر اصول علمی علم شرطی سازی و… را بازگو می کند.

هیلاری کلینتون گفت افتخار می کند که “آمریکا توانسته بدون شلیک حتی یک گلوله برنامه هسته‌ای ایران را مهار کند که این هم از آن دروغ پردازی ها و لاف های سیاسی است.هیلاری با نگاه های چند بعدی و در ادامه مبحث ۱۲ مدل نگاه های حرفه ای توانسته بخوبی درسهای اساتید علم زبان بدن را به خوبی هرچه تمامتر در روی صحنه اجرائ کند.

خضر خان، پدر همایون خان یک سرباز مسلمان کشته شده در جنگ گفت که پسرش آرزوی وکیل نظامی شدن را کنار گذاشت )تا زندگی اش را در راه نجات جان هم‌رزمان خود ایثار کند.(اما او گفت که اگر تصمیم با دونالد ترامپ بود پسرش هرگز در آمریکا نمی بود.

این مردسپس کتاب قانون اساسی را از جیبش خارج کرد و پرسید آقای ترامپ: “سوال من این است که آیا شما اصلا قانون اساسی آمریکا را خوانده ای؟تخریب از نوع پشت سر و لایه پنهان؟؟؟؟

آری با این تکنیک و قدرت و  جبهه بندی سیاسی و یار گیری گسترده از یک طرف و از طرف دیگر رقیبی نه چندان قدر ….. دیگر فکر میکنم حدس زدن ریاست جمهور آینده ایالات متحده دور از ذهن نباشد.

تخریب از نوع پشت سر و لایه پنهان . لطفا و حتما باور داشته باشیم هیچ چیز و هیچ کس آنگونه که به نظر می رسد نیست.

جو دیسپنزا پیامبر یا شیطان نوشته مازیارمیر

دکترمازیار میر مشاور و تحلیل گر

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

تحلیل زبان بدن هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ قسمت دوم

تحلیل تخصصی زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

Visits: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , ,