زبان بدن قسمت پنجم

زبان بدن قسمت پنجم
می 18, 2023
5 بازدید

زبان بدن قسمت پنجم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت چهارم می باشد: آموزش حرفه ای زبان بدن قسمت پنجم زبان بدن قسمت پنجم در برخی از حالت‌ها ممکن است لازم باشد برای رسیدن به اهداف خود، ذهنیت قوی تر در دیگران ایجاد کنید. پیوسته با استفاده از علائم زبان بدن افعال هماهنگ و هشیارانه […]

زبان بدن قسمت پنجم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت چهارم می باشد:

آموزش حرفه ای زبان بدن قسمت پنجم

زبان بدن قسمت پنجم

در برخی از حالت‌ها ممکن است لازم باشد برای رسیدن به اهداف خود، ذهنیت قوی تر در دیگران ایجاد کنید. پیوسته با استفاده از علائم زبان بدن افعال هماهنگ و هشیارانه از خود بروز دهید. گاهی اوقات باید یقین حاصل کنید میزان اعتمادبه‌نفس که از خود نشان می‌دهید باید متناسب با اعتمادبه‌نفس فردی باشد که می‌خواهید بر او تأثیر بگذارید؛ به عبارت دیگر طرف مقابل نباید احساس عجز و ناتوانی کند.

 

\"زبان بدن قسمت پنجم

چهار نکته‌ی کلیدی

۱- به ثانیه‌های طلایی اولیه به شدت توجه کنید.
۲- کاری کنید که شخص مقابل حضور شما را به طور کامل حس کند و این احساس، به او امید بخشد.
۳- تصوری را که ایجاد می‌کنید باهدفی که دنبال می‌کنید متناسب باشد.
۴- میزان خودباوری خود را که با علائم زبان بدن همراه است با طرف مقابل هماهنگ و متناسب نمایید.
بدترین کار در یک دقیقه‌ی اول این است که نسبت به خود احساس بدی داشته باشید. نقطه‌ی شروع یک اثرگذاری اولیه پیوسته باید مناسب و سریع باشد.

طبیعت و ذات انسان‌ها به گونه‌ای است که شیفته و علاقه‌مند احترام و بزرگداشت هستند.
«ما از جهانیان هیچ نمی خواهیم، جز احترام.» وینستون چرچیل

زبان بدن قسمت پنجم

معجزه‌ی اثر یک دقیقه‌ای
۱- ابتدا باید از چیزی شروع کنید که بهتر از همه آن را می‌شناسید یعنی: از خود، اعتقادات، گرایش‌ها، تصورات و مهم تر از همه برداشت از خویشتن خویش.
«هر قضاوتی که نسبت به خود داشته باشید دیگران را در آن قضاوت سهیم خواهد کرد.» هاری استک سولیوان
موقعی که از خود احساس مثبتی دارید تحت تأثیر پیام‌های کم و بیش نادرست دیگران قرار نمی‌گیرید به عبارت دیگر، این مسئله رابطه‌ی مستقیمی با یافته‌های درونی شما دارد. داشتن خودباوری هرگز نباید به بعضی الگوها و باورهای غلط یا درست جامعه بستگی داشته باشد.
مطالعات دانشگاهی نشان می‌دهد عده‌ی زیادی از مردم‌دوست دارند بر روی آن‌ها تغییرات ایجاد شود. مردان و زنان زیادی وجود دارند که بیشتر نارضایتی آنان از بدن، به ویژه موهای سر و ناحیه‌ی میانی شامل: شکم و اطراف پاها است. این نارضایتی از وضع ظاهر، به مرور زمان اثرات مخربی بر روی انسان‌ها و در نهایت عملکرد آن‌ها خواهد گذاشت.

کتاب زبان بدن ایرانی جنجالی ترین وپرفروش ترین کتاب در زمینه زبان بدن میباشد. برای سفارش وخرید این کتاب بهمراه cd آموزشی میتوانید با ما تماس فرمائید

 

\"زبان بدن ایرانی

Visits: 5

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,