زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ
فروردین ۱۷, ۱۴۰۳
8 بازدید

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ چراباید زنان و دختران ما زبان بدن را فرا بگیرند: چند روز پیش در مترو اقایی جای خود را به خانم جوان و زیبایی داد که کودکش را در بغل داشت بلافاصله هم سر صحبت را در مترو با خانم باز کرد و هر از چند گاهی به بازی با طفل […]

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

چراباید زنان و دختران ما زبان بدن را فرا بگیرند:

چند روز پیش در مترو اقایی جای خود را به خانم جوان و زیبایی داد که کودکش را در بغل داشت بلافاصله هم سر صحبت را در مترو با خانم باز کرد و هر از چند گاهی به بازی با طفل آن زن جوان پرداخت اتفاقا من هم در همان ایستگاهی پیاده شدم که زن جوان و طفلش پیاده شدند و آن اقا هم که مثل کنه به زن جوان چسبیده بود با آنها پیاده شد ….

ایستگاه ولیعصر خیلی شلوغ بود اما چون من نزدیک به زن جوان بودم صدای بلند او را میشنیدم که فریاد میزد و می گفت اقای محترم لطفا مزاحم نشوید لطفا مزاحم نشوید …..

هرچند در نگاه اول حس خوبی به مرد نداشتم و لی به راحتی از مدل نگاههای  و ژستها و حالتهایش میتوانستم به عاقبت محبت بی حد و حصر او را در کنار زدن مردم از زن جوان به جهت محبت بی حد و اندازه اش در مترو حدس بزنم  که چطور آدمی است. وچرا؟….

اما چرا آن زن جوان و خیلی از دختران و زنان ما نمی توانند این قدرت تمیز را در مورد آقایان داشته باشند و به راحتی با یک ابراز محبت ساده یا در پی یک قول ازدواج و یا خواستگاری فریب می خورند و یا چهارچوب ها و حدو حصر ها را به درستی نمی شناسند و فریب محبت بی دلیل و فواره ایی را می خورند و….

انواع نگاه ها و حالتهای چهره و لبخند و  چهره ها و دست و پا و اندام های مختلف چه می گویند و یا در چه زاویه و با چه فاصله ای باید قرار بگیریم چه ژستها و حالتها و حرکاتی می تواند نشانه بارز دروغ و ریا و فریبکاری باشد و مکنونات قلبی با تظاهرات ظاهری را تشخیص دهیم و از چه مردانی باید اجتناب کرد چه ویژگیهایی خطرناک است و اما و اگرهای بسیار …..

دردوره زبان بدن ویژه خانمها به اما و اگرهای این موارد به دقت و بصورت موشکافانه ایی خواهیم پرداخت ….

زبان بدن ویژه خانمها  ورود آقایان اکیدا مممنوع به تعاریف و کاربردهای گسترده زبان بدن در خانواده و در محیط های کاری می پردازد.

با انواع متد عملی تشخیص دروغ شمارا آشنا نموده به روایتهایی اسلامی پیرامون زبان بدن به روایت

احادیث اسلامی نگاهی داشته و شمارا با رمز و رازهای یک دل نه صد دل عاشقی اشنا می کند و…..ف

در این زمینه قرار داده است مدرس دوره دکتر مازیار میر  مدرس و مشاور اسبق شرکت کارکنان معاونت

راهبردی ریاست جمهوری است او که بیست سال است که فقط در زمینه ارتباط موثر و زبان بدن به

تحقیق و مطالعه پرداخته و بیش از چهل هزار نفر را تحت آموزش دوره های مختلف خود قرار داده

است او که سالها بعنوان مدرس و مشاور برند ها و  شرکتهای خصوصی و وزارتخانه ها ی دولتی و و

کارشناس رادیو و صداوسیما فعالیت گسترده در کل کشور داشته است او بیست سال است که ازدواج

نموده و دارای دو فرزند است ….

……مردها براي برقراری رابطه جنسی به عناصر احساس، پیشنوازی و عشق بازی مانند زنان احتیاج ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهني درمغز آن ها کافیست که تحریک شده و براي رابطه جنسی کاملاً آماده شوند، در حالی که زنان احتیاج به پیشنوازی و اماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت اشنایی با زبان بدن اصولی و درست برای  پیشنوازی توصیه مي شود……

.

تاریخ برگزاری این کارگاه ۲۳ و ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ در موسسه امید زندگی نوین اجراء گردید .

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن یک عاشق چه می گوید | Body Language in love with what it says – See more at

رمزگشائی زبان بدن مردان عاشق

Visits: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , ,