زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی

زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی
آوریل 8, 2024
5 بازدید

زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی مجله مذاکره و زبان بدن امروز از سکاندار شهرداری تهران یعنی جناب آقای نجفی با زبان بی زبانی سخن خواهیم گفت . اما رازهای زبان بدن جناب آقای شهردار تهران چه در دل خود نهفته دارد.آقای محمدعلی […]

زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی

زبان بدن شهردار تهران وارتباطات غیرکلامی جناب آقای نجفی

مجله مذاکره و زبان بدن

امروز از سکاندار شهرداری تهران یعنی جناب آقای نجفی با زبان بی زبانی سخن خواهیم گفت . اما رازهای زبان بدن جناب آقای شهردار تهران چه در دل خود نهفته دارد.آقای محمدعلی نجفی متولد ۲۳ دی۱۳۳۰، تهران است او سیاستمدار و مدرس دانشگاهی است که در کارنامه خود دارای سوابق درخشان علمی و سیاسی است به لحاظ علم رفتارشناسی می توان گفت احساسات نجفی در صورت او کاملا مشخص و هویدا است و مخصوصا احساسات و حالت مهربانی و علمی بودن و استاد دانشگاه بودن به خوبی در صورت ایشان قابل رویت و ارزیابی استمازیارمیر کارشناس ارتباطات غیر کلامی به شدت معتقداست که استفاده از زبان بدن بزرگان می تواند الگوی خوب و موثری برای جوانان و افراد جامعه برای رسیدن به یک بالانس خوب و قابل قبول در سطح ملی باشد.

 

 

\"زبان

 

نجفی شهرداری علمی

 

نجفی شهردار محترم در بدو ورود و مخصوصا دیروز در نشست ویژه مطبوعاتی نشان داد که یک مدیر لایق و علمی است که امده است با تکیه بر دانش و تجربه ایرانی شهرداری تهران را دچار تحول عظیم نماید نجفی می کوشد با بهره گیری از اخرین تکنولوزیهای روز جهان شهرداری و معضلات انرا حل کند . رنگ رخساره و چهره و طرز بیان و مدل استقرار ایشان نشان از این مهم دارد که ایشان به شدت در تلاش است در این مهم به پیروزی دست پیدا نماید حال باید منتظر ماند تا دید این استاد قدیمی دانشگاه می تواند در این مبارزه پیروز شود یا خیر

نجفی و زبان بدن دستهایش

نجفی از دستهایش خوب و بسیار حرفه ای استفاده می کند مثلا نشان دادن گاه و بیگاه کف دست یبرای نشان دادن اعتقاد راسخ و صداقتش بسیار عیان است او مشخصا نشان می دهد که با علم زبان بدن اشنا است و در سخنرانیهایش بدون لهجه و با تکنیکهای سخنرانی سخن می‌گوید زیاد حرف نمی زند و سخنانش ملموس و قابل فهم است و از ریتم خوب و دوستانه ای برخوردار است . شهردار محترم هوشمندانه در پنهان نمودن حالتهای خود هم موفق است هرچند که کمی استرس ناشی از جمعیت و یا اولین دیدار شهردار با اهالی رسانه ملموس بود و این مسئله از دید یک کارشناس حرفه ای زبان بدن هرگز پنهان نخواهد ماند.اما باید اذعان نمو د که او در رسانه همیشه چهره حرفه ای و خوبی از خود بنمایش می گذارد.

نجفی صورت مهربانی دارد

حالت های صورت نجفی و موهایی که به سفیدی گرائیده است هم حالت مهربانتری به او می دهد او گشاده رو است و این یکی دیگر از قدرت‌های مسلم زبان بدن آقای شهردار است و هم با این میمیک صورت و مدل ریش تا حدودی شخصیت علمی او را بنمایش می گذارد او معمولا نگاههای نافذی دارد نگاهی که تا اعماق قلب انسان را در مینوردد. لبخند ملیح و صورت مهربانش هرجایی می تواند تاثیر گذار باشد این در حالی است که او با نشان دادن و ترسیم حالتها و احساساتش با زبان بدن و مخصوصا دستهایش حس خوبی به مخاطب خود القاء می کند و مهمتر اینکه به انچه می گوید به شدت معتقد است. حالت چشمها و ارتباط چشمی خوبی دارد اما اگر به مخاطب نگاه نکند زاویه دید او به دو سمت بیشتر کشیده نمی شود و ژست قالب ایشان دستهای درهم فقل شده است که این دو از نکات ضعف جناب اقای شهردار است. برای جناب اقای نجفی شهردار محترم تهران آرزوی موفقیت و پیروزی مینمایم .

 

اگر میخواهید به لایه های پنهان زبان بدن یا ارتباط غیر کلامی دسترسی پیدا کنید با مطالعه کتاب زبان بدن ایرانی نوشته دکتر مازیار میر این کتاب، مجموعه ای است که می تواند برای عزیزان صنعت و معدن و تجارت و همچنین صنعت بیمه و بازاریابان ، صاحبان نمایشگاه، فعالان املاک ، بازاریان و مدیران و همه ی افرادی که دوست دارند . بدون ارتباط گفتاری، مخاطب خود را بشناسند بسیار کاربردی و راهگشا خواهد بود.

دکتر مازیارمیر مشاور وتحلیلگر

 

Visits: 3

برچسب‌ها:, , ,