• تاریخ انتشار : جمعه 4 آگوست 2023 - 17:20
  • کد خبر : 3783
  • چاپ خبر
زبان بدن زیباترین زنان

زبان بدن زیباترین زنان جهان قسمت اول

زبان بدن زیباترین زنان جهان قسمت اول زبان بدن زیباترین زنان زبان بدن مجله مذاکره و زبان بدن زن زیباترین شاهکار خلقت است       این سلسله مقالات نگاهی اجمالی دارد به زیباترین زنان جهان که می تواند از چند منظر مورد استفاده قرار گیرد اول زیبایی شناسی و دوم ترکیب بندی و اصول

زبان بدن زیباترین زنان جهان قسمت اول

زبان بدن زیباترین زنان

زبان بدن

مجله مذاکره و زبان بدن

زن زیباترین شاهکار خلقت است

 

\"زبان

 

 

این سلسله مقالات نگاهی اجمالی دارد به زیباترین زنان جهان که می تواند از چند منظر مورد استفاده قرار گیرد اول زیبایی شناسی و

دوم ترکیب بندی و اصول و ساختار واقعی زیبایی کم نیستند زنان و دخترانی که امروز هر روز در انظار عموم ظاهر شده و زیبا که

نیستند هیچ با آرایش های خارج از قاعده و زشت و زننده و جلف خود را بسیار کریه المنظر هم می کنند.

 

 


لطفا فیلم نکات کلیدی زبان بدن در آپارات https://www.aparat.com/v/mRXarمشاهده فرمایید.


 

متاسفانه این در حالی است که دانسته و یا ندانسته ما باب آرایشی زشت را هم در جامعه باز می کنند و این وقتی بدتر از بد خواهد

بود.

که شما لیدر یک گروه و یا دسته و یا یک سوپر استار و یا در حال تبدیل شدن به یک سوپر استار باشید و واکنش ها علیه شما وقتی زیاد تر می شود.

که با یک تتو بسیار زشت و نامتعارف انگ فمینیستی هم به شما بچسبد بعنوان یک محقق و مولف در حوزه زبان بدن به شدت

معتقدم زنان و دختران این مرز وبوم با فرا گرفتن زبان بدن می توانند قدرت و کیفیت زندگی خود را تغییر داده و سرعت نیل به

موفقیت را در خود افزایش دهند.

اما اساسا زبان بدن چیست؟

زبان بدن یا همان زبان بی زبانی که به اشارات بدن از آن نامبرده می شود و در ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد قدیمی ترین و رایج ترین زبان

بین حیوانها و بین نسل بشر است  وحتی سنگ نوشته های روی غارها و یا فسیلهای کشف شده و یا نوشته های حکمتانه و یا تخت

جمشید و اهرام ثلاثه مصر همه و همه موید این مسئله است که زبان بدن یا زبان رفتار و یا تن گفتار قدیمی ترین و اولین زبان نسل

بشر و حتی حیوانات است.

اما بپردازیم به زبان بدن تخصصی خانمها و زنان و مخصوصا زبان بدن زیباترین زنان جهان و چرایی های این زیبایی . باید بدانید  که

در میان خانمها صورتها به چهار دسته  کلی  تقسیم بندی می گردندکه عبارتند از :

اول صورت گرد

دوم صورت مربعی

سوم صورت مثلثی

و چهارم صورت مستطیلی یا کشیده

\"زبان

 

هرکدام به لحاظ زیبایی شناسی جذابیت های خاص خود را دارد برای مثال ملکه انگلستان یا پرنس دیانا ی مشهور یا ستاره زن فیلم

کازبلانکا و یا خوانندگان مشهور سیاه پوست غربی هرکدام دارای یکی از این صورتها هستند و باید دانست حالت صورت منبع اصلی

برای آرایش صورت و حتی انتخاب اندازه مو و آرایش مو می باشد و بدون در نظر گرفتن این زیبایی شناسی ما به قهقرا خواهیم رفت

چیزی که شما هم در جامعه بسیار آن را دیده و خواهید دید.

 


لطفا فیلم زبان بدن حرفه ای در آپارات https://www.aparat.com/v/L0AHzمشاهده فرمایید.


 

 

یادمان باشد که زنان زشت هرگز در دنیای ما وجود ندارد

 تنها برخی از زنان هستند که نمی توانند خود را زیبا جلوه دهند

جرج برنارد شاو

 

 

باید بدانید رنگ و شدت آرایش صورت هم ترکیب از همه اینها است شما چه سفید و یا سیاه و یا زرد پوست باشید بین این سه دسته

اصلی ما صدها مدل رنگ و حتی ببیشتر جنس پوست داریم که در موقع آرایش باید به آنها هم توجه نمود .  زنانی که در این سلسله

مقالات به تجزیه و تحلیل زبان بدن آنها و  مخصوصا زبان صورت آنها و با اشاره به درصد محبوبیت آنان توسط هیات مسابقات

زیبارترین  زنان جهان خواهیم پرداخت که به ترتیب عبارتند از: بهترین مدرس زبان بدن ایران معروفترین مدرس زبان بدن ایران مشهورترین مدرس زبان بدن ایران باسابقه ترین مدرس زبان بدن ایران بهترین استاد زبان بدن ایران برترین استاد زبان بدن ایران باسابقه ترین مدرس زبان بدن ایران اولین صاحب سبک دردکترین مذاکره و زبان بدن  مازیارمیرصاحب سبک زبان بدن و مذاکره مازیار میر دکترین مذاکره و زبان بدنl

  1. Amber Heard 91.85%
  2. Kim Kardashian 91.39%
  3. Kate Moss 91.06%
  4. Emily Ratajkowski 90.8%
  5. Kendall Jenner 90.18%
  6. Helen Mirren 89.93%
  7. Scarlett Johansson 89.82%
  8. Selena Gomez 89.57%
  9. Marilyn Monroe 89.41%
  10. Jennifer Lawrence 89.24%
\"زبان

سی اصل مهم برای زیباترین زنان جهان …

۱. دامنه‌ی دید حاشیه‌ای یک خانم گسترده‌تر است، که او را قادر می‌سازد بدن یک مرد را از سر تا پا بررسی کند بدون این‌که کسی متوجه شود. دید حاشیه‌ای مردان ضعیف‌تر است، برای همین است که یک مرد خیلی آشکارا چشمانش را روی بدن یک خانم بالا و پایین می‌برد. مردان بیش‌تر از زنان “چشم‌چرانی” نمی‌کنند، بلکه به خاطر دید تونلی‌شان آسان‌تر مچ‌شان گرفته می‌شود.

۲. وقتی فرد هم‌زمان پا روی پا می‌اندازد و دست به سینه است، از نظر هیجانی از مکالمه عقب‌نشینی کرده‌است.

۳. به نظر می‌رسد زبان بدن ۳ کاربرد اصلی دارد: (۱) جایگزینی آگاهانه به جای سخن گفتن، (۲) تاکید بر گفته‌ها، و (۳) به عنوان آینه‌ای که روحیه را فاش می‌کند.

۴. شش حالت چهره‌ی همگانی وجود دارد:

(۱) خشم (۲) انزجار (۳) ترس (۴) شادی (۵) ناراحتی (۶) شگفتی

اخیرا برخی دانشمندان استدلال کرده‌اند که تحقیر و خجالت آشکار نیز حالات چهره‌ی همگانی است.

۵. عموما آدم‌ها هنگامی که سرشان را کج می‌کنند جذاب‌تر دیده می‌شوند.  نحوه‌ی زاویه دادن آدم‌ها به

صورت‌شان روی جذابیت‌شان برای جنس مخالف تاثیرگذار است.

۶. میزان پلک زدن عادی و با آرامش ۶-۸ بار در دقیقه است، و چشم‌ها تقریبا به مدت ۰.۱ ثانیه بسته می‌شود. آدم‌هایی که تحت فشار هستند (مثلا خانم‌ها وقتی دروغ می‌گویند) احتمال دارد میزان پلک زدن‌شان به شدت افزایش پیدا کند.

۷. در اوضاع پراسترس برخی افراد با دست به سینه شدن و مالیدن دست‌ها به شانه‌شان، به طوری که انگار خود را در آغوش گرفته‌اند، به خودشان آرامش می‌دهند. این تداعی‌کننده‌ی مادری است که کودک خردسال خود را در آغوش می‌گیرد.

۸. شاید لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره باشد. حدود ۱۸ نوع لبخند متفاوت وجود دارد، اما فقط یک نوع، لبخند دوشن، بازتاب‌دهنده‌ی شادی واقعی است. فواید لبخند دوشن برای سلامتی خیلی قوی‌تر از هر نوع لبخند دیگر است.

۹. “حالت ایستادن دو شاخه” غالبا یک حالت بدن مردانه است. این حالتی است که شخص هر دو پا را محکم و با کمی فاصله از یک‌دیگر روی زمین قرار می‌دهد. مردان از این حالت به عنوان سیگنال سلطه استفاده می‌کنند، چون روی اندام تناسلی تاکید می‌کند و مردانگی را به نمایش می‌گذارد.

۱۰. زبان بدن وسیله‌ای است که انسان‌ها (و در برخی موارد حیوانات دیگر) از طریق حرکات آگاهانه یا نیمه‌آگاهانه‌ی بدن یا حالات صورت اطلاعات را منتقل می‌کنند. زبان بدن رسما با عنوان علم حرکات بدن یا Kinesics (که kin-EE-siks خوانده می‌شود) شناخته می‌شود.

۱۱. احتمال این‌که یک زن به‌طور غریزی حرکات یک زن دیگر را تکرار کند ۴ برابر بیش‌تر از آن است که یک مرد حرکات یک مرد دیگر را تکرار کند. به علاوه هرچند زنان حرکات مردان را نیز تکرار می‌کنند، اما مردان تمایلی به تکرار حرکات یا حالات بدن یک زن ندارند، مگر این‌که آن مرد در حالت معاشقه باشد.

۱۲. آدم‌ها وقتی خودشان را در اوضاع مقابله‌ای می‌یابند، پاهایشان را از هم باز می‌کنند، نه فقط برای تعادل بیش‌تر، بلکه برای تصرف قلمروی بیش‌تر. آنها عموما هنگام ایستادن پاهایشان را به صورت ضربدری قرار نمی‌دهند، چون این حرکت کمی از تعادل‌شان می‌کاهد.

۱۳. مطالعات نشان داده‌است زنان به مردانی می‌خندند که مجذوب‌شان شده‌اند، و مردان جذب زنانی می‌شوند که به آنها خندیده‌اند. از دیدگاه یک مرد، گفتن این‌که یک زن شوخ‌طبع و بامزه است به این معنی نیست که او جوک می‌سازد؛ معنی‌اش این است که او به جوک‌های آن مرد می‌خندد.

۱۴. وقتی دو نفر با هم صحبت می‌کنند، معمولا پنجه به پنجه صحبت می‌کنند، یعنی پنجه‌های پایشان در یک راستا است. اگر یک فرد پایش را کمی بچرخاند یا یک پا را مکررا در مسیری رو به بیرون حرکت دهد، این نشانه‌ای قوی از اختلاف نظر است، و می‌خواهد آن‌جا را ترک کند. در واقع پنجه‌ و پا عضوهایی از بدن هستند که به احتمال زیاد نیت حقیقی آدم‌ها را آشکار می‌کنند.

۱۵. در خاورمیانه ارتباط چشمی بین افراد هم‌جنس معمولا قوی‌تر و طولانی‌تر از غرب است. اما در بسیاری از کشورهای آسیایی، افریقایی و امریکای لاتین ارتباط چشمی ممتد، پرخاشگرانه و مقابله‌ای تلقی می‌شود.

۱۶. یک نقطه‌ی عطف اولیه در مطالعه‌ی علمی برقراری ارتباط غیرکلامی بیان هیجانات مردان و حیوانات (۱۸۷۲) اثر طبیعت‌گرایانه‌ی چارلز داروین بوده‌است. این نخستین اثری بود که ادعا می‌کرد انسان‌ها و میمون‌ها حالات چهره‌ی مشابه دارند که از اجداد مشترک به ارث برده‌اند. در ۱۹۶۹ دزموند موریس، جانورشناس انگلیسی استدلال کرد که انسان‌ها توانایی برقراری ارتباط غیرکلامی خود را مدیون طبیعت حیوانی‌شان هستند.

۱۷. “واکنش پرواز” یک واکنش غریزی نسبت به تهدید است. با این حال ما آن را در دنیای مدرن به کار گرفته‌ایم تا نیازهای مدرن‌مان را رفع کنیم. رفتارهای نیمه‌آگاهانه‌ی “گریز” شامل این موارد است: بستن چشم‌ها، مالیدن چشم‌ها، قرار دادن اشیا (مثلا کیف پول) روی ران پا در حالت نشسته، چرخاندن پنجه‌ی پا به سمت درب خروج، و متمایل شدن به جهتی دور از یک شخص.

۱۸. برخی دانشمندان معتقد هستند انسان‌ها برای تبادل عطر بدن دست می‌دهند. آدم‌ها اغلب به‌طور نیمه‌آگاهانه بعد از دست دادن با یک فرد دیگر دست راست‌شان را بو می‌کنند.

۱۹. بستن چشم‌ها (پوشاندن چشم‌ها، به تعویق انداختن باز کردن چشم‌ها، نگاه کردن به پایین برای مدت طولانی) یک نشانه‌ی بسیار قوی از حیرت، ناباوری، یا اختلاف نظر است.

۲۰. رفتارهای نیمه‌آگاهانه‌ی آرامش‌جویانه اشکال مختلفی دارد، از جمله ماساژ/ لمس گردن یا بازی با مو. گاهی آدم‌ها با مالش گونه‌ها یا لب‌ها از درون دهان با زبان، سعی می‌کنند به خودشان آرامش بدهند. تمام این رفتارهای آرامش‌جویانه اندورفین‌های آرام‌بخش ترشح می‌کنند تا مغز را تسکین دهد.

۲۱. مردان عموما هنگامی که احساس معذب بودن می‌کنند ترجیح می‌دهند صورت‌شان را لمس کنند. از سوی دیگر زنان ترجیح می‌دهند گردن، لباس، جواهرات، بازوها و موی خود را لمس کنند.

۲۲. لمس و یا نوازش گردن یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین رفتارهای آرامش‌جویانه است که ما در واکنش به استرس بروز می‌دهیم. به‌طور خاص، وقتی زنان نیمه‌آگاهانه شکاف وداجی (قسمت فرورفته‌ی بین سیبک گلو و استخوان سینه: “حفره‌ی گلو”) خود را لمس می‌کنند یا می‌پوشانند، عموما احساس استرس، تهدید شدن، معذب بودن، ناامنی، و ترس می‌کنند.

۲۳. لمس یا ماساژ گردن آرام‌بخش و تسکین‌دهنده‌ی قوی و همگانی استرس است. جالب است بدانید یک خانم باردار در ابتدا دستش را به سمت گردنش حرکت می‌دهد سپس در آخرین حرکت به سمت شکم خود می‌رود، به‌طوری که انگار می‌خواهد جنین خود را بپوشاند.

۲۴. “پاکسازی پا” یکی از چند رفتار آرامش‌جویانه است. برای انجام این رفتار آرام‌بخش شخص کف یک یا هر دو دست را روی یک یا هر دو پا قرار می‌دهد و آنها را از ران پا به سوی زانوها سر می‌دهد. هرچند این رفتار اغلب در افراد فریب‌کار بروز می‌کند، اما آدم‌های بی‌گناهی که فقط عصبی هستند نیز از آن استفاده می‌کنند.

۲۵. آدم‌های تحت استرس اغلب “رفتار گردش هوا” نشان می‌دهند که استرس و ناراحتی هیجانی را تسکین می‌دهد. یک مرد اغلب انگشتان‌اش را بین یقه‌ی پیراهن و گردنش قرار می‌دهد و پارچه را از پوست خود دور می‌کند. ممکن است زنان با عقب زدن موها برای هوا خوردن گردن این کار را با ظرافت بیش‌تری انجام دهند.

۲۶. ۸ رایج‌ترین ژست‌های دروغ شامل این موارد است: ۱) پوشاندن دهان؛ ۲) لمس بینی، ۳) تکان ناهماهنگ سر، ۴) مالیدن چشم‌ها، ۵) گرفتن گوش، ۶) کشیدن گردن، ۷) کشیدن یقه‌ی لباس، ۸) انگشت در دهان.

۲۷. به یک زن و کیف پول او دقت کنید. اگر یک زن معذب باشد یا جذب کسی نشده باشد، یا کیف دستی‌اش را چنگ می‌زند یا آن را جلوی خودش می‌گیرد تا بدن‌اش را بپوشاند. وقتی مجذوب یک مرد شده‌باشد، کیف‌اش را یک طرف بدن‌اش نگه می‌دارد- در واقع نمی‌خواهد چیزی سر راهش باشد.

۲۸. روی هم قرار دادن دو انگشت یک دست روشی برای درست کردن علامت صلیب است. در ابتدا این روشی بود که مسیحیان بدون جلب توجه کافران از خدا طلب محافظت کنند.

۲۹. حتی هنگامی که یک فرد بی‌حرکت ایستاده است بدن‌اش در حال گفتن یک داستان است.

۳۰. پیدایش نخستین کتاب مدرن درباره‌ی زبان بدن به بیش از ۳۰ سال پیش باز می‌شود. کایرولوژی: یا زبان طبیعی دست اثر جان بوهلر (۱۶۵۵) یک اثر پیشرو درباره‌ی حرکات دست بود……

maziyare_mir@

فرهیخته گرامی و ارجمند شما می توانید از یک منتور و کوچ حرفه ای و کاملا کار کشته برای بهبود فروش و

برندسازی و در نهایت ارتقا سطح کیفی و کمی در کسب و کار و یا استارتاپ خود استفاده فرمائید با ما

همراه باشید .

Mazyar mir Consultant and Analyst

منابعی برای مطالعه بیشتر:

روشهای ساده آموزش زبان بدن

 ژنتیک وزبان بدن

 قوانین طلایی برای شناخت وآموزش زبان بدن

زبان بدن زیباترین زنان جهان قسمت دوم

زبان بدن زیباترین زنان جهان قسمت سوم

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.