• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 می 2023 - 4:22
  • کد خبر : 675
  • چاپ خبر
زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم

زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم

زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن بازاریابی قسمت اول نگارش شده است: زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم مجله زبان بدن در قسمت اول خواندیم که زبان بدن به کلیه ژستها و رفتارها و یا تکان‌دادن سر، حرکت های مختلف گردن تن

زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن بازاریابی قسمت اول نگارش شده است:

زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم

زبان بدن در بازاریابی قسمت دوم

مجله زبان بدن

در قسمت اول خواندیم که زبان بدن به کلیه ژستها و رفتارها و یا تکان‌دادن سر، حرکت های مختلف گردن تن و اعضای بدن وهمچنین حالتهای افراد اطلاق می شود و شاید جالبتر آن باشد که بدانید حتی موقع بیان و در بیان هم زبان بدن مستتر است به عبارت دیگر هرچند در ارتباطات غیرکلامی جایی ندارد اما در بیان ارتباطات غیرکلامی هم مشهود است . برای مطالعات بیشتر لطفا کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید.

اگر می خواهید در بستن قراردادهای کلان و یا کارهای تجاری خود موفق و مطمئن مذاکره نموده و قدم بردارید باید از این به بعد به زبان بدن آموزش اصولی آن نزد اساتید کار ازموده و کارکرده بیشتر فکر کنید.

متاسفانه آموزش توسط افراد جوان و بی تجربه که این روزها هم بسیار باب شده و هرگز خود نه تجارت و نه کار کرده و نه هرگز کسب و کاری داشته اند بسیار باب شده و این بیشتر سمی مهلک است تا داروی شفابخش . ایا شما اینگونه فکر نمی کنید؟

درادامه این مقاله می خواهم به بدترین ژست و حالت زبان بدن بپردازم زشت ترین کاری که مدیران و مدیران ارشد می توانند انجام دهند مدل نشستن یا اصطلاحا پهن شدن روز میز یا روی صندلی و مبل است آیا به نظر شما بدتر از این هم می توان کاری کرد آنهم برای کسی که برای بار اول به جایی یا محلی برای مذاکره یا عقد قرار داد می رود؟ در این زمینه و در کتاب زبان بدن ایرانی مطالب خوبی را برایتان به زیور طبع آراسته نموده ام.

برای اینکه خوش فرم تر به نظر به رسید چند تکنیک را به شما آموزش می دهم شب قبل از مذاکره خوب و کامل بخوابید شام مختصری خورده و برای صبح هم صبحانه کاملی نوش جان نموده دوش بگیرید و حوله داغ روی صورتتان بگذارید تا تارهای صوتی و صورت بشاش تری داشته باشید.

وقتی با قدرت و انرزی کامل در پشت میز مذاکره قرار بگیرید امکان بی حال بودن و ولو شدن و پهن شدن روی میز کمتر است در انتقال مطلب و درک طرف مقابل راحت تر هستید و بهتر می توانید همه چیز را درک کنید و کمتر حواستان و چشمهایتان می پرد و مخاطب را نیز کمتر دل آزرده می نمائید. بیاد داشته باشید که همواره توهین‌ آمیزتر ین و گستاخانه‌ ترین رفتار که نابخشودنی است بی حال بودن شما است حواس پرتی و چشمهایی که به دنبال پایان جلسه در اطاق می چرخند؟

بهترین و حرفه ای ترین رفتار است بدین ترتیب که هم نگاه کنید و پیرو سوالات تائیدیه برای گوینده همزمان با رفتارهای ترکیبی چشمی که در قسمتهای قبل پیرامون آن سخن گفتم و مطابق جدیدترین نتایج تحقیقات دانشگاه های برتر جهان صورت گرفته است عمل کنید شما یک خلبان فعال هستید پس سعی کنید رفتارهایتان شبیه یک خلبان حرفه ای باشد فعال و هوشمندانه بیاد داشته باشید از خیره‌شدن به ساعت تابلو و یا تقدیر نامه ها و عکسها در اطاق جلسه و یا حتی نگاه به دیگر فضاها کاملا اجتناب نموده و به خاطر داشته باشید جسم و روح خسته هم حس خوبی به مخاطب عرضه نمی کند.شما با چنین ویژگیهایی می توانید هر مرد و زنی را تحت تاثیر خود درآورده و یا از خود متنفر نمائید پس به زبان بدن خود بیشتر توجه نموده و ببینید که چکار می کنید و چه تاثیری روی طرف مقابل دارید.

دکتر مازیارمیر مشاور و تحلیل گر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

منابعی برای مطالعه بیشتر:

آموزش زبان بدن از دروغ تا واقعیت

اموزش زبان بدن حرفه ای Professional body language

آموزش مذاکره قسمت اول

روشهای ساده آموزش زبان بدن

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.