• تاریخ انتشار : جمعه 19 می 2023 - 4:20
  • کد خبر : 3391
  • چاپ خبر
زبان بدن حنانه شهشهانی

زبان بدن حنانه شهشهانی

زبان بدن حنانه شهشهانی مازیار میر زبان بدن حنانه شهشهانی خانم شهشهانی متولد ۴ اسفند ماه ۱۳۶۸ می باشد و دارای تحصیلات موسیقی و استاد ویولن است.حنانه شهشهانی اولین بار در سن ۴ سالگی جلوی دوربین محسن شاه محمدی برای بازی در سریال شلیک نهایی رفت بعد از اون در چندین کار کودک با شاهپور غریب همکاری

زبان بدن حنانه شهشهانی

مازیار میر

زبان بدن حنانه شهشهانی

خانم شهشهانی متولد ۴ اسفند ماه ۱۳۶۸ می باشد و دارای تحصیلات موسیقی و استاد ویولن است.حنانه شهشهانی اولین بار در سن ۴ سالگی جلوی دوربین محسن شاه محمدی برای بازی در سریال شلیک نهایی رفت بعد از اون در چندین کار کودک با شاهپور غریب همکاری داشت و در برخی از کارهای مادرش خانم ویدا شهشهانی نیز بازی کرده است. حنانه شهشهانی چند سالی رو برای تحصیل به ارمنستان رفت و دوباره از سن ۱۶ سالگی به ایران آمد.

خانم شهشهانی در مقابل دوربین بسیار خوب رفتار ی کند و ژستها و بازیهای او کاملا قابل قبول است اما متاسفانه به پختگی عالی در زبان رفتار نرسیده اند برخی اشتباهات زبان بدن در موقع نگاه و زوایای سر و سینه و گردن کاملا مشهود است  زبان بدن و زبان کلام خانم شهشهانی بیشتر مواقع جلوتر و عقبتر از واقعیت است و همخانی لازم را من کمتر در ایشان دیدم اما برای یک بازیگر جوان و آینده دار این مسائل امری بدیهی است. بازیهای ایشان همه را که تقریبا دیدم متوجه خطی و بدون تغییر دیدم به لحاظ زبان بدن و این هم از نقاط ضعف شدید ایشان و متاسفانه بیشتر بازیگران جوان کشور است.

اما برگردیم به معرفی بیوگرافی خانم شهشهانی ،این بازیگر جوان کشورمان تصمیم به حضور در سینما را بعد از اتمام کار کلاه پهلوی در سر داشت سینمایی که جنبه مادی و اقتصادیش براش مهم نبود و دوست داشت توسط سینمایی ها دیده بشود تا مردم عادی این علاقه به سینما تا حدی بود که حنانه شهشهانی را نگران ساخت تله فیلم ها کرده بود و او معتقد است که تله فیلم ها به سینما ضربه میزند وباعث میشه خیلی از کارگردان ها به ساخت آنها رو بیارند که باعث میشه که سینما کوچک بشه و نزول کند . ولی این آرزوها و علایق با پخش عکس های لو رفته حنانه شهشهانی تا حدودی از بین رفت البته پخش تصاویر این بازیگر جوان سریال کلاه پهلوی انتقاد هایی رو به صدا وسیما متوجه کرد ولی کسی که در این بین بیشترین ضرر رو کرد خود حنانه بود.مادر حنانه شهشهانی معتقد است که این عکس ها ساختگی و فتوشاپ هست و با شکایت به دنبال عوامل پخش آنها هستند وی در ادامه می گوید : حنانه سه سال برای درس خواندن به آمریکا سفر کرده بود. با اینکه در آنجا هم پیشنهاد کار داشت ولی گفت که آنجا کار نمی‌کند و می‌خواهد به ایران برگردد. بالاخره با پیشنهاد پوران درخشنده برگشت. قرار بود که در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ایفای نقش کند. اما نتوانست خود را به این فیلم برساند و قرار است برای فیلم جدیدشان که در مورد طلاق است از حضور حنانه استفاده کنند.

فیلم های سینمایی حنانه شهشهانی

فیلم حرفه ای ها ( پوران درخشنده – ۱۳۸۸)

فیلم میم مثل مادر (رسول ملاقلی پور – ۱۳۸۵)

فیلم زاگرس ( محمد علی نجفی – ۱۳۸۴)

مجموعه های تلویزیونی حنانه شهشهانی

سریال جاودانگی ( ۱۳۹۰)

سریال ترانه مادری ( ۱۳۸۷)

سریال مثل هیچ کس ( ۱۳۸۷)

سریال یک مشت پر عقاب ( ۱۳۸۶)

سریال کلاه پهلوی ( ۱۳۸۳ – ۱۳۹۰)

سریال شلیک نهایی ( ۱۳۷۳)

تله فیلم های حنانه شهشهانی

فیلم تلویزیونی پروانه ها ( ۱۳۸۸)

فیلم تلویزیونی بلند گریه کن (اسماعیل فلاح پور- ۱۳۸۴)

عکسهای لو رفته از خانم شهشهانی را بارها و بارها و مخصوصا در سوشیال مدیاها مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار دادم و با یقیین اعلام می کنم این عکسها همگی فیک و با فتو شاپ  درست شده است و شما می توانید این مسئله را توسط هر استاد حرفه ای هم دوباره مرور فرمائید و بررسی کنید به راستی خدشه دار نمودن حیثیت و اعتبار انسانی یکی از کریه المنظر ترین چهره افراد است که از خود مورد نمایش قرار می دهند

هرچند ایشان همه این موارد را مردود اعلام نموده و تکذیب نموده اما بار منفی روحی و روانی روی افرادی مانند ایشان که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند را نمی توان به سادگی زدود.

مازیار میر مشاور و تحلیلگر

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

تحلیل فیلم HER

کلوپ مادران مجرد The Single Moms Club 2014

تحلیل حرفهای زبان بدن فیلم fading gigo

THE BUCEKET LIST آخرین لیست قبل از مرگ

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.