• تاریخ انتشار : جمعه 7 جولای 2023 - 14:15
  • کد خبر : 98500
  • چاپ خبر

تحلیل زبان بدن چهره ماندگار اصناف آقای ابراهیم درستی

تحلیل زبان بدن چهره ماندگار اصناف آقای ابراهیم درستی  تحلیل زبان بدن ابراهیم درستی نوشته خرداد 1399به روز رسانی 1400 913207131 رای دکتر مازیار میر مشاور و تحلیلگر  تخصصی   mazyarmir.com@gmail.com https://www.aparat.com/mazyarmir https://www.aparat.com/zabane_badan https://t.me/Iranian_leadership_school https://www.instagram.com/mazyare_mir https://www.instagram.com/mazyare.mir https://www.linkedin.com/in/mazyarmir   به گزارش خبر گزاری برنا تهران، دکتر سید مازیار میر پژوهش گر / تحلیل گر و مدرس

تحلیل زبان بدن چهره ماندگار اصناف آقای ابراهیم درستی

 تحلیل زبان بدن

ابراهیم درستی

نوشته خرداد 1399به روز رسانی 1400

913207131 رای

دکتر مازیار میر مشاور و تحلیلگر  تخصصی

 

\"تحلیل

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، دکتر سید مازیار میر پژوهش گر / تحلیل گر و مدرس زبان بدن در یاداشتی نوشت،  انسان به واسطه ی کلام و سخن گفتن به ایجاد ارتباط و تعامل با دیگران می پردازد.اما همیشه فضا برای ارتباط، فضای ارتباط کلامی و گفتاری نیست. بعضی مواقع خواسته یا ناخواسته در فضایی که آن را سکوت وخاموشی می نامیم، با استفاده ازحرکات بدن و اجزای آن (زبان بدن ) به انتقال احساس می پردازیم. گاهی حتی استفاده از حرکات بدن باعث می گردد که معنای کلامی را که به کار می بریم،تغییر یابد.

زبان بدن یا Body Language یکی از اجزای ارتباطات غیر کلامی است که در برقراری ارتباطات روزمره ما جایگاه بسیار پررنگی دارد. نحوه قرارگیری ما، حرکات بدن و دست به هنگام صحبت کردن، همه و همه در شکل دادن و تأثیرگذاری ارتباطات ما – علی‌الخصوص ارتباطات کلامی – نقش موثری دارند.

ابراهیم درستی زبان بدن یا تن گفتار گسترده ای ندارد ، اما درست از این توانمندی خدادای بهره می برد!

\"photo_2018-06-01_12-38-34\"

 

 تن صدای نسبتا خوب اما پایینی برخوردار است . وی در اکثر مصاحبه هایش بسیار کم تحرک ظاهر می شود اما   میمیک صورت خوبی دارد و بسیار کم تغییر ظاهر می شود. هرچند ابراهیم درستی کم تحرک است اما حرکات محدود ایشان رنگ و بوی کاملا حرفه ای بخود می گیرد چراکه کاملا به آنچه می گوید معتقد است.

آراستگی وپوشش ابراهیم  درستی کاملا رسمی و حرفه ای است. چرا که ایشان هرگز در هیچ مجلسی بصورت غیر رسمی ظاهر نمی شود.کت و شلوار همرنگ و ست ایشان هم نکته ای بارز در رعایت اصول حرفه ای گری است.

کارآفرین نمونه کشور ؛ معمولا به پاسخ دوستان کوتاه و شنیدنی جواب می گوید و هرگز  در غیاب افراد سخنی که باعث آرزده خاطر شدن افراد شود را به زبان نمی راند و این اوج رعایت professional etic  یا اخلاق حرفه ای است.

 بیان شیوا و گویای ایشان از مطالعه و تحقیق و تفحص حرفه ای ایشان دارد و مخصوصا موید نکته سنجی ایشان است.

درستی ، درست می نشیند !

خمیدگی در طول مذاکره و نشستن بی حال در یک جلسه مذاکره مهم نشانه مناسبی برای یک مدیر نیست .نکته ای که ابراهیم درستی ، چهره ماندگار اصناف همواره رعایت می کند .وی در اکثر مواقع ، به ویژه در زمان سخنرانی کاملا صحیح و استاندارد می نشیند. پشت میز فضای نسبتا مناسبی را اشغال نموده ، دست ها روی میز است سر کمی به سمت راست کج شده است که نشان از علاقمندی ایشان به موضوع جلسه است و لبهای که گوشه های ان بالا رفته صورت متبسم ، گشاده رو که بهترین مدل یک مدیر اقتصادی است.

\"\"

 

کنتراست رنگ کت و شلوار و دیگر پوشش ابراهیم درستی همیشه به درستی انتخاب شده همیشه در مراسم گوناگون و مذاکرات خود زمانی که پشت میز مذاکره قرارمی گیرد دکمه های کت خود را باز و در زمان ایستادن انها را بسته نگاه می دارد . وی هرگز در مذاکره ها و مصاحبه های خود طرف مقابل را گیر نمی اندازند.

\"photo_2018-06-01_12-38-38\"

یکی از مهمترین ویژگی های افراد تاثیر گذار این است که سخنرانان حرفه ای هستند نگاه به کل جمعیت انهم با تکنیک های هشت گانه نگاه یا بازی با میمیک صورت و ژست‌های صحیح و فوق العاده و یا بالا بردن تن صدا و بازی با ان می تواند مخاطب را شیفته و محذوب بحث و سخنران نماید که درستی توانسته با قدرت هرچه تمام تر با مخاطب خود ارتباط خوب و موثری برقرار نماید.

\"photo_۲۰۱۸-۰۶-۰۱_۱۱-۴۶-۴۱\"

جنس صدای ابراهیم درستی مردانه شفاف و مناسب است و او همیشه محکم و بلند صحبت نموده و یا سخنرانی می نماید که این مهم نقش بسیار تعیین کننده ای در موفقیت های ایشان دارد.

بپذیریم که ضریب نفوذ افراد رابطه معنی دار و دقیقی با هنر ارتباطی اصول و فنون مذاکرات و زبان بدن دارد و اینگونه به نظر می‌رسد که موفقیت و تاثیرگذاری ابراهیم درستی در کسب رای حداکثری طی 2دوره انتخابات اتاق اصناف رابطه مستقیم با اشراف وی به این علم دارد. ….

دکتر مازیار میر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.