بازاریابی محتوای قسمت سوم

بازاریابی محتوای قسمت سوم
تیر ۲۱, ۱۴۰۲
11 بازدید

بازاریابی محتوا بازاریابی محتوای بازاریابی محتوایی قسمت سوم این سلسله مقالات نگاهی گذرا دارد به بازار یابی محتوای بعنوان یک مشاور کسب و کار به شدت با این وازه محتوای روبرو هستم که بازاریابی به روشهای مختلف بسیار رایج شده است و این در حالی است که در این میان بازار یابی به روش خلق […]

بازاریابی محتوا


\"بازاریابی محتوای

بازاریابی محتوایی قسمت سوم

این سلسله مقالات نگاهی گذرا دارد به بازار یابی محتوای بعنوان یک مشاور کسب و کار به شدت با این وازه محتوای روبرو هستم که بازاریابی به روشهای مختلف بسیار رایج شده است و این در حالی است که در این میان بازار یابی به روش خلق و تولید و تبیین و تهیه محتوای بیش از همیشه پر اثر و تاثیر گذار است.

با توجه به اهمیت این مبحث و اصرار دانشجویان دکترای کسب و کار که به دنبال کشف حقیقت پیرامون بازاریابی به روش محتوای هستند این سلسله مقالات را اماده و نشر می دهیم لطفا و حتما بعنوان یک هدیه به نویسنده حتما و حتما نظرات خود را در پایان این سلسله مقالات ارسال فرمائید باتشکر.

اما چگونه می توان از کمپین های محتوای خود نمونه کوتاهی تهیه نمود

بعنوان یک مشاور کسب و کار این کار یک شبه و یک روزه میسر نخواهد بود و در طول مدت زمان شما می توانید به این قدرت و تکنیکها مسلط شوید مسئله دوم  برای تهیه یک نمونه فشرده باید به ویژگیهای زیادی توجه نمود سوم باید بدانیم سندی که در حال تهیه و تبین ان هستیم  درباره ی چشم انداز روشنِ اینده تعریف شده و برای اهداف نهایی که محصول  و مشتر و یا….به آنها ختم می شود.

این نمونه خلاصه شده  باید دقیقا نشان دهنده مخاطبان هدف ، تمرکز کار، گزاره ی ارزش و مخصوصا  برنامه تولید را به درستی و دقت تعیین کند.

البته بایید به شدت به این مهم توجه داشته باشید که این کار خود بخش جدایی ناپذیر از آماده سازی بخش ها و کمپین های بازاریابی محتوا است که با ارزش ها و اهداف بلند مدت کوتاه مدت و حتی میان مدت  تجاری هم پوشانی داشته باشد

باید این نکته را هم توضیح دهم که مزیت دیگر این کار این است که از طریق تهیه یک خلاصه ی حرفه ای، شما همه طرف های درگیر را مجبور می کنید تا بفهمند که چگونه یک قطعه از محتوا را با هدف و ماموریت یک کسب و کار تطبیق دهند

\"مشاورکسببازاریابی محتوای قسمت سوم

کسب و کارها همچنان مصرانه خواستار به دست آوردن توجه مشتریان بالقوه هستند و اغلب زمان و تلاش بسیار زیادی را صرف می کنند تا  اطمینان یابند که هر بخش به طور کامل در راستای ارزش ها و اهداف شرکت حرکت می کند. با این حال، هنگامی که محتوا ایجاد شد، کسب و کار ها یا در عرضه ی آن ناتوان هستند و یا فراموشش می کنند. کسب و کارها اغلب  این باور غلط را دارند که محتوای آنها به قدری خوب است که خودش می تواند گسترش یابد، امری که به ندرت اتفاق می افتد.


 لطفا و حتما مقاله بازاریابی محتوای سیاه را مطالعه فرمائید.


در حالی که اکثر پروژه های بازاریابی محتوا شکست می خورند، اما شما شکست نخواهید خورد. ترفندهای یک کمپین موفق عبارتند از: ۱.  برای محتوای بازاریابی جایگاهی برجسته در نظر بگیرید

۲. ساختار پیام رسانی ایجاد کنید که با ارزش ها و اهداف شما متناسب است

۳. بفهمید که مشتریان درباره ی کسب و کار شما چه فکر می کنند و از آن برای ایجاد تغییرات بهتر استفاده کنید

۴. محتوا را به  یک کار مشارکتی گسترده تبدیل کنید، و ۵. خلاصه های خلاقانه ای را برای همه پروژه های بازاریابی محتوای خود آماده سازید.

خوب تاکنون به موارد مهم پیرامون بازاریابی محتوا پرداختیم هم اکنون به یکی از مهمترین خطراتی که یک برنامه بازاریابی محتوا با ان روبرو است می پردازیم محل انتشار محتوای ارائه شده توسط تیم شما هر چقدر هم خوب باشد اگر در محل خود ارائه نگردد فایده ندارد .

من باب مثال مطالب این سایت بیشتر به صورت شخصی و نوشته شده و سپس در لینکدین که یک جامعه متخصص است ارائه می گردد و پس از ان در اینستاگرام و تلگرام منتشر می گردد و پس از ان در سایت پر بازدید سیمرغ منتشر می گردد من باب مثال مقاله نه قدم که برای پیروزی دکتر روحانی برداشته شد  https://seemorgh.com/news/report/354455  چون سیستم RSS سیمرغ به شدت قوی است بلافاصله این مقاله در حدود ۵۲ سایت دیگر کپی شد و بسیاری در خواست نوشتن مقالات تخصصی از تیم ما را داشتند شما نیز باید در تولید محتوا و انتشار آن به این موارد بپردازید.

متاسفانه برخی بلافاصله تمام انرژی و هزینه خود را صرف انتشار محتوا در هر شبکه اجتماعی بدون در نظر گرفتن محتوا و مخاطب خود می کنند. متاسفانه Facebook و یا twitter  در ایران مخاطب چندان و وفاداریی ندارد و یا …. آری همه اینها دلزدگی و در نهایت اتلاف منابع مالی و زمانی را سبب می گردد در حالیکه اگر در سایتهای پر بازدید مطلب شما منتشر شود تاثیر بسیار بیشتر و بهتری دارد ….. ادامه دارد

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

یک پیشنهاد دوستانه لطفا و حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید زمان مطالعه فقط چند دقیقه تجربه یک عمر نویسنده

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن یک عاشق چه می گویدBody language tells a lover

آموزش زبان بدن از دروغ تا واقعیت

آموزش زبان بدن و مذاکره

زبان بدن آرایش قسمت اول

زبان بدن خفاش شب قسمت اول

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

زبان بدن فیلم تایتانیک قسمت اول

زبان بدن

زبان بدن (تعابیر)

اصول و فنون مذاکره / مذاکره

اصول و فنون مذاکره / سازش

اصول و فنون مذاکره / روابط دوستانه

مشاورانتخاباتی

رازهای جذب و اقناع

چکیده کتاب الفبای زبان بدن حرفه ای

چکیده کتاب فن دفاع حرفه ای برای وکلا

مقدمه کتاب زبان بدن زبان به زبانی

مشاورانتخاباتی

رازهای جذب و اقناع

چکیده کتاب الفبای زبان بدن حرفه ای

چکیده کتاب فن دفاع حرفه ای برای وکلا

مقدمه کتاب زبان بدن زبان به زبانی

خلاصه کتاب اصول سرپرستی

Visits: 0

برچسب‌ها:, , , , , , , ,