• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 جولای 2023 - 10:10
  • کد خبر : 5211
  • چاپ خبر
زبان بدن و روابط زناشویی

زبان بدن و روابط زناشویی (ویژه آقایان)

زبان بدن و روابط زناشویی #زبان بدن مجله مذاکره و زبان بدن   این مطلب برای افراد متاهل نوشته شده است لطفا افراد مجرد از خواندن این مطالب جدا اجتناب فرمایند بیشتر آقایان متاهل از ابراز مکنونات قلبی خود به همسرشان اجتناب می ورزند تکنیکهای بسیار ساده ای که در این مقاله ارائه میگردد بر

زبان بدن و روابط زناشویی

#زبان بدن

مجله مذاکره و زبان بدن

 

این مطلب برای افراد متاهل نوشته شده است لطفا افراد مجرد از خواندن این مطالب جدا اجتناب فرمایند

بیشتر آقایان متاهل از ابراز مکنونات قلبی خود به همسرشان اجتناب می ورزند تکنیکهای بسیار ساده ای که در این مقاله ارائه میگردد بر پایه زبان بدن یا همان زبان بی زبانی نوشته شده است و شما می توانید با این افعال به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی قلب و روح همسرتان را برای همیشه مسخر خود نمایید و هم خود هم شریک جنسیتان را به اوج لذت برسانید . کلیدی ترین نکته این است که مردهایی که با موهای همسرشان بازی یا با نگاهشان از دور از نزدیک همسرشان را نوازش می کنند در به اوج رساندن همسرشان بسیار بسیار موفقتر هستند. و نکته دوم این است خانم ها عاشق اقایان مرتب و تمیز هستند پس در زمان رابطه جنسی لطفا حتما به سرو وضع خود برسید و موهای زائد بدن خود را شیو نمایید.

در اولین گام ها در تحریکات جنسی همسرتان این حقیقت را بیاد داشته باشید که خانمها بهیچ وجه شبیه اقایان نیستند به همین دلیل است که شما باید رفتارهایتان را به دلخواه همسرتان تطبیق نمایید  .

نگاه و حالت چشمهایتان بسیار تاثیر گذار است نگاههای طولانی و لبخند زندن و یا نگاههای خیره برای خانمها بسیار جذاب است همیشه به خاطر داشته باشید نگاههای بلند و لبخند و آهسته چشم بر هم گذاشتن و انتقال احساسات خود با نگاهتان به شریک جنسیتان بسیار موثر تر از هر کلامی است هر چند چاشنی هر نگاهی جملات عاشقانه است اما بنظر می رسد نگاههای ممتد و عاشقانه و لذت جویانه بسیار روی همسرتان تاثیر گذار است.

مدلهای متعددی برای نگاه کردن وجود دارد بخاطر داشته باشید همسر شما باید تحت تاثیر نگاههای شما باشد نگاههای نافذ اولیائ خدا از درون پاکشان سرچشمه داشته پس به صداقت و سلامت و راستی و درستی خود اهمیت دهید اما برای داشت نگاههای تکنیکی که قلب و روح همسر و شریک زندگیتان را تحت سلطه خود درآورید مهم است.

اول برای نگاه درست باید مقدماتی را فراهم نمائید برخی از این الگوها می تواند در کسب و کار و فراری دادن مزاحم و جذب مشتری و همکاران و تعامل خوب و سازنده با کسب و کار شخصی و گروهی سازمانی موثر واقع شود.

قبل از هرکاری شما باید روی یک دو سه و… چند نقطه تمرکز کنید بحدی که هر نقطه ای قابلیت تمرکز برایتان را داشته باشد نکته بعد نگاههای رفت و برگشتی و یا ضربدری علاوه بر تقویت عضلات چشم کمک شایان توجهی به شما خواهد نمود

بسیار شنیده ام این تمرینان و تمرکز با الزایمر هم مقابله مینماید اما در هر حال ورزش مفیدی برای روح جسم شما است بعد از چند ماه که به این تمرینات دقت کرده انجام دادید باید سعی کنید روی صورت موافق با عقربه های ساعت و بلعکس نگاه چرخشی روی صورت داشته باشید توصیه میکنم روی یک عکس و یا چند عکس با اندازه های مختلف این کار را انجام دهید تا به درجه استادی برسید …

خواهید دید به سرعت و با کمی تجربه نگاه شما تاثیر بسیار خوبی روی همسر و یا حتی همکارتان خواهد داشت تا آنجا که عوض شدن سخنان و نگاهها و رفتارها برایتان ملموس خواهد شد.

 مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

اگر علا قه مند هستید به یک فوق ستاره در مذاکره تبدیل شوید و یا به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در سخنرانیها و مذاکره و تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید لطفا کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه شوید

یک توصیه دوستانه لطفا مطالب زیر را حتما مطالعه فرمایید:

زبان بدن و روابط زناشویی(ویژه آقایان) قسمت دوم

اصول و فنون مذاکره از زبان استادان هاروارد

اصول و فنون مذاکره ، اداره جلسات و سخنرانی حرفه ای

در مذاکره از تضاد ها چگونه استفاده کنیم

تاکتیکهای یک مذاکره کننده موفق

آیا ارتباطات غیر کلامی از زبان بدن جدا است؟

مذاکره به شیوه استیو جابز قسمت اول

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.