سمینار اموزشی فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری

سمینار اموزشی فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری
دی ۶, ۱۴۰۲
13 بازدید

سمینار اموزشی فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری هیچ مذهبی بالاتر از حقیقت و عدالت نیست. «ماهاتما گاندی»   شغل قضا که ضامن اصل عدالت است تضمین آن به شغل اصیل وکالت است شغل قضا و وکالت دو شغل نیست کاین هر دو یک وظیفه، ولی در دو حالت است کارگاه تخصصی فنون دفاع حرفه ای […]

سمینار اموزشی فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری

هیچ مذهبی بالاتر از حقیقت و عدالت نیست.

«ماهاتما گاندی»

 

شغل قضا که ضامن اصل عدالت است
تضمین آن به شغل اصیل وکالت است

شغل قضا و وکالت دو شغل نیست
کاین هر دو یک وظیفه، ولی در دو حالت است

\"کارگاه کارگاه تخصصی فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی در کانون وکلای دادگستری مرکز – تهران دی ماه ۱۳۹۸

کارگاه فن دفاع حرفه ای برای وکلا و مشاوران حقوقی

\"کارگاه کارگاه تخصصی فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی در کانون وکلای دادگستری مرکز – تهران دی ماه ۱۳۹۸

.…اگر مجبور باشم که بین دفاع از یک گرگ و دفاع از یک سگ یکی را انتخاب کنم من قطعا دفاع از گرگ را انتخاب میکنم خصوصا اگر آن گرگ یک گرگ زخمی و پیر باشد …این مقاله قسمتی از کتاب فن دفاع برای وکلا است کتابی که بوسیله یک تیم حرفه ای و برای مدت زمان طولانی  مورد ارزیابی قضات عزیز کشور و مخصوصا وکلای محترم دادگستری  قرار گرفته و در نوع خود برای اولین بار تهیه و تدوین شده است .

دکتر مازیارمیر اولین و تنها مدرس تخصصی فنون دفاع حرفه ا ی و زبان بدن با تهیه بیش از ده هزار پرسشنامه فنی از موکلین و وکلا و قضات سراسر کشور دست به نگارش تخصصی این کتاب زده است که البته در نوع خود تا کنون سابقه نداشته است .

در این کتاب به نانوشته های دفاع از دریچه های فراحقوقی و دیگری پرداخته شده است آنچه که در هیچ کتاب حقوقی و دانشگاه به آن هرگز  پرداخته نشده است؟

فاوت وکیلی که در جامعه حرفه ای تر و موفق تر  است با وکیلی که ضعیف و ناتوان و کم رنگ است در چیست؟ هرچند این تفاوت در تمامی رشته‌ها کاملا مشهود است اما مازیار میر به شدت معتقد است در امر قضا این مسئله بسیار مشهود تر است.تفاوت در داشتن  یا نداشتن علم حقوق نیست در شرایط نرمال همه حقوقدانان خوب کشورمان از علم حقوقی خوبی برخوردارند اما تفاوت در مهارتهای ثانویه است که می تواند برخی اوقات کلیدی و تعیین کننده باشد.

ماهیت گرگ گرگ است وگرگ پیر هم باشد بازهم یک گرگ است .در مقابل این سوال پرسش گری که میپرسد آیا اگر میتوانستی از هیتلر هم دفاع میکردی؟  وکیل شیطان هم می گوید هیتلر که سهل است اگر جرج بوش هم به دادگاه جنایتکاران جنگی فرا خوانده شود از او هم جانانه و باتمام وجود دفاع میکنم.؟؟

ورژس حتی تقاضای دفاع از صدام حسین را هم پیشنهاد کرد که از سوی آمریکاییها به شدت رد شد .چرا که امریکایی ها از دفاع جانانه او که در عین حال بسیار روانشناسانه و زیرکانه و مخصوصا از بداهه های فوق العاده اش به شدت می هراسیدند . در این کتاب و در بیش از ده سال دوره های فن دفاع ما سعی در ساختن روحیه ای جنگندگی و ساخت وکلای از این دست خواهیم نمود .

زندگینامه سرتیپ خلبان فریدون ذوالفقاری نابغه ای برای تمام فصول

…اگر مجبور باشم که بین دفاع از یک گرگ و دفاع از یک سگ یکی را انتخاب کنم من قطعا دفاع از گرگ را انتخاب میکنم خصوصا اگر  آن گرگ یک گرگزخمی و پیر باشد … این مقاله قسمتی از کتاب فن دفاع برای وکلا است کتابی که بوسیله یک تیم حرفه ای و برای مدت زمان طولانی مورد ارزیابی قضات عزیز کشور و مخصوصا وکلای محترم دادگستری  قرار گرفته و در نوع خود برای اولین بار تهیه و تدوین شده است .

دکتر مازیارمیر اولین و تنها مدرس تخصصی فنون دفاع حرفه ای با تهیه بیش از ده هزار پرسشنامه فنی از موکلین و وکلا و قضات سراسر کشور دست به نگارش تخصصی این کتاب زده است که البته در نوع خود تا کنون سابقه نداشته است .

در این کتاب به نانوشته های دفاع از دریچه های فراحقوقی و دیگری پرداخته شده است آنچه که در هیچ کتاب حقوقی و دانشگاه به آن هرگز پرداخته نشده است؟

خلاصه کتاب مجمع الجزایر گولاگ نوشته الکساندر سولژنستین

فنون دفاع حرفه ای و رفتار  یک وکیل کهنه کار با شهود

این بخشهایی از سمینار بزرگ فن دفاع حرفه ای است که در دانشگاه تهران برگزار گردید.

Visits: 2

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,