• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 می 2023 - 6:05
  • کد خبر : 4113
  • چاپ خبر
زبان بدن سیاستمدار

سیاستمداران  و زبان بدن قسمت چهارم

زبان بدن سیاستمدار سیاستمداران  و زبان بدن قسمت چهارم  در این مقاله مطلب زبان بدن سیاستمدار می پردازیم: زبان بدن سیاستمدار زبان بدن سیاستمدار و کاربرد عظیمی  که در سیاست دارد. لطفا فیلم نحوه سخنرانی یک کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/fhTz3 مشاهده فرمایید. بعنوان یک مشاور انتخاباتی ببه شدت معتقدم باید بسیار به زبان بدن فعالان تاما

زبان بدن سیاستمدار

سیاستمداران  و زبان بدن قسمت چهارم

 در این مقاله مطلب زبان بدن سیاستمدار می پردازیم:

زبان بدن سیاستمدار

\"زبان

زبان بدن سیاستمدار و کاربرد عظیمی  که در سیاست دارد.


لطفا فیلم نحوه سخنرانی یک کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/fhTz3 مشاهده فرمایید.


بعنوان یک مشاور انتخاباتی ببه شدت معتقدم باید بسیار به زبان بدن فعالان تاما شاید بد نباشد پیرامون زبان بدن یک تعریف کلی داشته باشیم زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی و یا رفتاری  و انواع حالتها و ژستها و حالتهای هیجانی مانند گریه ،خنده غم ،تنهایی و …اشاره می‌کند که یک انسانها از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه کلامی رد بدل کنند این قدرت را دارن که با دیگران ارتباط برقرار کنند. امروزه محققین دریافته اند که در برقراری تعاملات مهم و علی الخصوص روابط سیاسی و دیپلماتیک زبان و کلام هرگز نمی تواند به تنهایی کفایت نماید و سخنرانان حرفه ای در این خصوص از تن گفتار و علم ارتباطات غیرکلامی نهایت استفاده را می نمایند.برای سیاستمداران در سطوح بالای دولتی و حتی کاندیدا های  ریاست جمهوری و یا نخست وزیری و …  برقراری ارتباط  اصولی موثر و تاثیرگزار  و کاملا متمایز و استاندارد مطابق با استاندارد بین المللی و در نهایت تعامل  با هم تایان خود در داخل و خارج کشور کاملا آموزش دیده و متبحر باشد.

.همرزم چگوارا  فیدل کاسترو و زبان بدن سیاستمدار

رهبر سابق کوبا یک نظامی به تمام معنا است از جنس چگوارا که بارها و بارها مورد حمله و سوء قصد واقع شد او کنار گوش آمریکا خاری بود در چشم امپریالیسم جهانی . کاسترو همیشه از حرکت های خشن در سخنرانیهایش فیض می برد او بی مهابامشت محکم خود را بر تریبون می کوبد گویی این امضاء اوست که پای همه سخنرانی های او به چشم می خورد او همیشه سر خود را در هنگام سخنرانی بالا نگه می دارد و اقتدار و نظامی گری خود را همیشه و در همه حال حفظ می کند.

کاسترو در سخنرانیهایش از یک زبان بدن خشک و تهاجمی سود می برد آیا این تکنیک برای همه و در همه جا و همه وقت موثر است؟

کاسترو صدای بلند رسا و کوبنده دارد که در همه حال یارو یاور او است مردی با صلابت که هرگز با آمریکا کنار نیامد و تسلیم نشد هرچند امروز او سکاندار کوبا نیست اما سخنرانی های کوبنده او جاودانه است صدای رسا و کوبنده با طنین دلچسب یک نظامی

فیدل می داند که مردمش به چه نیاز دارد و برای مستمعین همان چیزهایی را می گوید که سالها آرمان او و چگوارا بود و از دستهایش و چرخش دستهایش همراه با سخنانش حداکثر استفاده را می نماید .

برخلاف برخی سخنرانان که از یک دست یا اصلا تک دست هستند او از هر دو دست و گاها از هر دو دست استفاده می کند هرچند فیدل کاسترو همیشه با لباس نظامی ظاهر نمی شود اما چه با لباس نظامی و چه بدون لباس نظامی اقتدار نظامی خود را حتی در سخنرانیهایش حفظ می کند.

\"زبان

لطفا فیلم چگونه صحبت کنیم (ویژه کاندیداهای انتخاباتی) در آپارات https://www.aparat.com/v/Ad1oh مشاهده فرمایید.


 

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.