• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 12:05
  • کد خبر : 84263
  • چاپ خبر
بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی

بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر

بهترین مشاور عالی انتخابات کشور بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر   بعنوان یک مشاورانتخاباتی و طی دو دهه فعالیت حرفه ای به نظر داشتن یک مشاورانتخاباتی حرفه ای فصل مشترک موفقیت و شکست است. به عبارت دیگر تمام کارشناسان و متخصصین امر انتخابات نقش کلیدی مشاور را بالاترین تاثیر روی انتخابات

بهترین مشاور عالی انتخابات کشور

بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر

 

بعنوان یک مشاورانتخاباتی و طی دو دهه فعالیت حرفه ای به نظر داشتن یک مشاورانتخاباتی حرفه ای فصل مشترک موفقیت و شکست است. به عبارت دیگر تمام کارشناسان و

متخصصین امر انتخابات نقش کلیدی مشاور را بالاترین تاثیر روی انتخابات و اخذ آراء ارزیابی می کنند شاید جالب باشد بدانید که  نشریه تایم https://www.time.com  در نسخه

۲۱ دسامبر ۲۰۱۵ در حالیکه عکس یک آوازه خوان را روی جلد چاپ کرده از موفقیتهای یک خواننده پاپ و نقش مشاوران او یا مینماید اکثر نشریات برتر جهان تاکید می کنند پیروز

انتخابات فرد و حزبی است که بهترین تیم مشاوران را در اختیار داشته باشد این در حالی است که تیم مشاوران و هر مشاور به منزله یک وزنه کلی و در عین حال جزئی عمل می نماید

مشخص اسست که یک مشاورانتخاباتی بد نام و یا یک مشاور انتخاباتی غلط باعث از هم پاشیدن تمامی زحمات خواهد بود.

 


لطفا فیلم دکتر مازیار میر حرفه ای ترین مشاور انتخاباتی کشور درآپارات https://www.aparat.com/v/LXUk2مشاهده فرمایید.


آخرین نامه به دخترم و پسرم ….

\"بهترین بهترین مشاور عالی انتخابات کشور


لطفا فیلم رهبری کردن مهمترین مولفه ی موفقیت در کاندیدای انتخاباتی از نظر دکتر مازیار میر در آپارات https://www.aparat.com/v/Akouf مشاهده فرمایید.


 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در پی درج مطلبی با عنوان یک بام و دو هوای وزارت کشور در روزنامه آرمان سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوی اینجانب در راستای کلیات لایحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحیت های عمومی اختصاصی داوطلبان در اعلام خبر، دمورد مسلمان و اقلیتهای دینی نیز بیان گردیده است. از این رو در مطالب اعلامی از سوی اینجانب ثنویتی وجود نداشته و هیچ تناسبی بین تیتر مذکور با توضیحات ذیل این تیتر به الحاظ ادبی مشاهده نمی شود و بکارگیری این عبارت صحیح نمی باشد.
لذا دستور فرمایند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقیق خبر و اصلاح تیتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاری اقدام نمایند.
 
 

لطفا مقاله بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ملاحظه فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخابات


لطفا فیلم پرسونال برندینگ جهت کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/BAj8Jمشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخاباتی

به گزارش خبریجات: دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات به خبرنگار ما گفت :تکنیک انتخاب بین بد و بدتر سعی دارد با ارائه یک ایده یا پیشنهاد با گزینه‌ای که کمترین میزان تعرض را داشته باشد، ما را نسبت به ایده یا پیشنهادی متقاعد کند.

https://khabarijat.ir/?option=com_k2&view=item&id=3169

 

\"بهترین بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی


لطفا فیلم آمادگی در انتخابات حرف اول را میزند در آپارات https://www.aparat.com/v/c0Jbmمشاهده فرمایید.


با این مقدمه کوتاه بهتر است بپردازیم به شگردهای حرفه ای برای انتخاب تیم مشاوران توانمد و تاثیرگذار در عرصه انتخابات ریاست جمهوری مجلس و یا شورای شهر بپردازیم. دکتر مازیار میر، مشاور عالی انتخابات می گوید: با نزدیک شدن به روزهای داغ انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری، تب انتخابات کم کم بالا می گیرد و در بیشتر جلسات خانوادگی و دورهمی ها موضوع مورد بحث، انتخاب کاندیداهای مورد نظرآنها است و اظهار می دارند که تجربه ثابت کرده دوره های ریاست جمهوری در کشور همیشه ۸ ساله بوده است. به گزارش ایرانا ،دکتر مازیار میر، مشاور عالی انتخابات می گوید: به نظر می رسد که انتخابات از ابزارهای تحقق مردم‌سالاری و از مولفه‌های مشارکت سیاسی و یکی از معیارهای سنجش مردم‌ سالاری است.

https://khabarijat.ir/?option=com_k2&view=item&id=3154

 

\"بهترین بهترین مشاور انتخابات

 

باید اذعان نمود که اولین گزینه ها معمولا سابقه خدمتی است . اما چرا؟ چرا رسول الله (ص) در ۴۰ سالگی به مبعث مبعوث شدند؟ چرا تمامی تیم دونالدترامپ هیلاری کلینتون و یا در انگلستان و اروپا و حتی کشورهای همسایه معمولا مشاورانتخاباتی با سن ۴۵ و ۵۰ سال انتخاب میشوند؟

آیا یکی از دلایل مهم این امر سابقه تجربه و پختگی لازم نیست اینکه باید به جوانان فرصت داد و یا از تیم مشاوران انتخاباتی جوان هم استفاده نمود قطعا درست است و سفرهای متعدید که به خارج از کشور داشتم و یا حتی در دوره های اموزشی تخصصی بازاریابی سیاسی و یا دوره مشاوره انتخاباتی که شرکت نموده بودم.دقیقا طی این سفرها به این نکته بسیار ظریف و در عین حال کلیدی پی بردم که که طیف گسترده جوانان در اینگونه دوره ها شرکت داشتند و تمامی این دوره ها با حضور حداکثر جوانان برگزار میشد اما نباید این نکته را فراموش کرد که مشاور کهنه کار و با سابقه از جوانان خام کم تجربه به مراتب بهتر است و لازم است مانند بیشتر تیم مشاوران انتخاباتی کشورهای پیشرفته جوانانی که علاقمند به ورود به حیطه های سیاسی را دارند پیوسته در کنار مشاوران حرفه ای و کار کشته حضور پرشور وفعالی داشته باشند .

 


لطفا فیلم آموزش موفقیت در انتخابات مجلس توسط مازیار میر در آپارات https://www.aparat.com/v/epcWqمشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی

لطفا فیلم تکنیک های انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/aNcSxمشاهده فرمایید.


نکته مهم و حیاتی دیگر این است که هرگز نباید از یک مشاور استفاده نمود و تیم مشاوران را باید بکار گرفت و از تجربه حداکثر بومی و کشوری در کنار هم بهره برد در جریان انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در هر منطقه افراد باتجربه از تم و قومیت و بومیت هر شهر نکته هایی را بیان می نمودند که بسیار با درآمیخته شدن با علم روز و کمک تکنیکهای پیشرفته جهان می توان به حداکثر نتیجه دست پیدا کرد کاری که بصورت کاملا حرفه ای طی این چهار سال و با کمک و همراهی بهترین مشاوران در سطح عالی جناب آقای دکترمحمدجواد ظریف وزیر محترم امورخارجه انجام داد.

 

\"بهترین بهترین مشاور انتخابات

لطفا فیلم کاندیدای انتخاباتی – مراقب رفتار خود باشید در آپارات https://www.aparat.com/v/kelE9 مشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخاباتی

 

تیم مشاور انتخاباتی از پوشش و لباس و ظاهر تا انتخاب خودرو و رنگ و مدل آن و حتی زبان بدن افراد و تیم حامی و حلقه های آتش کاندیدایمجلس و یا شورای شهر باید اطلاعات کاملی داشته و بداند هر کدام کی و چه وقت کاربرد بهتر و بیشتری دارد در یکی از دوره های آموزشیبرای یکی از کاندیداهای شوررای شهر متوجه شدم چند مشاور آن کاندیدای محترم هیچگونه درک و فهم دقیقی از این مطالب نداشته و ندارند و هاج واج مرا می نگریستندراستی آیا فردی که بویی از بدیهی یات در امر انتخابات و مشاوره انتخاباتی نبرده گزینه مناسبی است.آیا به صرف نام نیک و بیست و یا سی و یا چهل سال خوش نامی و تجربه گزینه مناسبی برای احراز پست مشاورانتخاباتی است؟

الزاما جواب این سوال و دامنه جوابها و همه و همه طیف از راهکارها بازهم باز می گردد به تیم مشاورانتخاباتی شماباز می گردد

mazyarmir.com@gmail.com

 

دکتر مازیارمیر مشاور عالی انتخابات

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Vikt.... چهارشنبه , 2 ژوئن 2021 - 0:24

سلام
لطفا بفر مائید چگونه با حضرتعالی برنامه مشاوره داشته باشیم برادر من قصد دارد در دوره بعد کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود

مازیار میر یکشنبه , 6 ژوئن 2021 - 12:35

سلام
عرض ادب و اجترام بی پایان
لطفا به ادرس ایمیل زیر ادرس و رزومه خود را ارسال فرمائید
پس از بررسی در صورت تائید شرایط اولیه با شما تماس حاصل گردد.
باتشکر فراوان
پشتیبان سایت

mazyarmir.com@gmail.com