• تاریخ انتشار : جمعه 7 جولای 2023 - 7:07
  • کد خبر : 704
  • چاپ خبر
بهترین دوره کسب وکار MBA

بهترین دوره کسب وکار MBA

بهترین دوره کسب وکار MBA چرا باید در دوره های کسب و کار شرکت کنیم کدام دوره کسب و کار را انتخاب کنیم سالها است شاهد افرادی هستم که در کسوت  رهبر و یا مدیر یا سرپرست  به علت های فورس ماژور و یا فوت رهبر قبلی و یا مدیران خانوادگی و یا ازدواج و

بهترین دوره کسب وکار MBA

چرا باید در دوره های کسب و کار شرکت کنیم

کدام دوره کسب و کار را انتخاب کنیم

سالها است شاهد افرادی هستم که در کسوت  رهبر و یا مدیر یا سرپرست  به علت های فورس ماژور و یا فوت رهبر قبلی و یا مدیران خانوادگی و یا ازدواج و یا… ولی هنوز در حسرت و خجالت فراوان حاصل از حل غلط مسائل فنی و انجام فعالیت‌های کار‌شناسی و غیر مدیریتی خود برای امروز و دیروز و اگر رویه ادامه یابد هر روز و روز به روز شاهد ضرر و زیان مالی و روحی باشند.

از تعامل با مشاوران حرفه ای و یا کار‌شناسان حوزه مدیریت بقول معروف هرگز خیری نبرده اند . نکته مهم بسیاری هم در مجتمع ها و یا موسسات آموزشی دوره های مختلف کسب و کار را طی نموده ولی بخاطر غیر عملیاتی و یا غیر متعهد بودن اساتید که هرگز بجز دانشگاه کار اجرایی نداشته اند و یا کار عملیاتی انجام نداده اند از مزایای واقعی یک دوره کسب و کار حرفه ای فیضی نبرده اند .

آری مدیریت کسب و کار را بسیاری دنیایی  غیر قابل پیش بینی و خطرناک و خشن  ارزیابی نموده و  حتی در این خصوص کاملا ناامید می شوند.

اگر شما هم در مورد کسب و کار و آینده آن احساس مسئولیت در کنار سر و کار داشتن با بسیاری از محدودیت‌ها و نا‌بسامانی‌ها و رفتارهای تخریبی و رقابتی  و….نیاز به آموزش حرفه ای تخصصی و فوق تخصصی دارید و فکر می کنم بهترین محلی که می توان هم آموخت و هم پیرامون آن به جوابهای قطعی و فوق العاده حرفه ای دست یافت.

مدرسین مدرسه کسب و کار تهران بیشتر تمرکز خود را بر روی انتقال تجربیات و همچنین پرسشش و پاسخهای تغییر رویه متمرکز نموده اند.

این مهم است که بتوانیم مدیران و رهبران اقتصادی بهتر و حرفه ای تری تربیت نموده و به دنیای تجارت اقتصاد و… تقدیم نمائیم .

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.