• تاریخ انتشار : شنبه 22 جولای 2023 - 8:01
  • کد خبر : 4558
  • چاپ خبر
زبان بدن داعش قسمت اول

زبان بدن داعش قسمت اول

زبان بدن داعش قسمت اول زبان بدن داعش #مازیارمیر دو دهه نوشتن در مورد زبان بدن فیلمهای برتر جهان و سیاسیون و دانشمندان و هنرمندان و….. همه و همه بمن کمک کرده تا بتوانم برای همه عزیزان و سروران گرامی الگوهای خوبی را تدارک و تهیه کنم . اما امروز سخن من از خطرناکترین توطئه

زبان بدن داعش قسمت اول

زبان بدن داعش

#مازیارمیر

دو دهه نوشتن در مورد زبان بدن فیلمهای برتر جهان و سیاسیون و دانشمندان و هنرمندان و….. همه و همه بمن کمک کرده تا بتوانم برای همه عزیزان و سروران گرامی الگوهای خوبی را تدارک و تهیه کنم .

اما امروز سخن من از خطرناکترین توطئه وهابیون و صهیونیسم علیه ایران و اسلام واقعی است و خوب مسلم است که منظور من گروهک تروریستی داعش است آری با کمک و راهنمایی های بی پرده و سوال برانگیز اسرائیل و عربستان صعودی داعش شکل گرفت و سرانجام  شروع به تخریب نام مسلمانان و اسلام نمود. ما در این سلسله مقالات به رفتار دد منشانه داعش خواهیم پرداخت تفاسیر رفتارهای داعش .

ایا به واقع این رفتار متوحشانه از فیلمها و عکسهای داعشیها چه می گویند راستی و درستی و یا حقیقت تلخ دیگری در لوای….

قبل از شروع بهتر است به زندگینامه

گروه “دولت اسلامی در عراق” در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶ و پس از نشست شماری از گروه‌های مسلح در عراق شکل گرفت. در این نشست “ابوعمر البغدادی” به عنوان سرکرده آن تعیین شد.
این گروه از زمان تشکیل در سال ۲۰۰۶ عملیات و حملات تروریستی بسیار را در عراق برعهده گرفت.

پس از هلاکت “ابوعمر البغدادی” در ۱۹/۴/۲۰۱۰ “ابوبکر البغدادی” به عنوان جایگزین وی معرفی شد.
با روی کار آمدن ابوبکر البغدادی، دامنه عملیات و حملات این گروه تروریستی وسعت گرفت و همزمان با آغاز بحران در سوریه، عناصر این گروه در سوریه نیز فعال شدند.
* تشکیل “جبهه النصره” در سوریه
گروه “جبهه النصره لاهل الشام” در اواخر سال ۲۰۱۱ و با آغاز بحران و جنگ در سوریه به عنوان شاخه گروه “دولت اسلامی در عراق” تشکیل شد و به سرعت به یکی از گروه‌های مطرح در این عرصه تبدیل گشت.

داعش پیوسته سعی دارد نمایش قدرت دهد چرا؟

داعش سعی دارد خود را قوی نشان دهد چرا؟

باید اذعان کنم همیشه در لایه پنهان این رفتارها ترس استرس کاملا مشهود است صدای بلند برای پنهان کردن لرزش ناشی از ترس و وحشیگری برای پنهان کردن ترس ولاغیر …. واین همه زبان بدن داعشیان وحشی و ترسو است

عناصر جبهه النصره در حال قتل سوریها

سرانجام در ۹/۰۴/۲۰۱۳ ابوبکر البغدادی سرکرده “دولت اسلامی در عراق” در پیامی صوتی ادغام “جبهه النصره” و “دولت اسلامی در عراق” را اعلام کرد تا بدین ترتیب گروه “دولت اسلامی در عراق و شام” شکل بگیرد.
عناصر “داعش” از اواخر دسامبر ۲۰۱۳ و اوایل سال ۲۰۱۴ و با آغاز عملیات نیرهای ارتش عراق برای پاکسازی الانبار، وارد شهر فلوجه در این استان شدند.

* هدف از تأسیس داعش
پس از تشکیل گروه “توحید و جهاد” به سرکردگی “ابومصعب الزرقاوی” در سال ۲۰۰۴ و بیعت او با “اسامه بن لادن” سرکرده سابق “القاعده”، این گروه به شاخه سازمان القاعده در عراق تبدیل شد.
این گروه با گسترش عملیات خود به یکی از قدرتمندترین گروه‌های تروریستی در عراق تبدیل شد، تا اینکه الزرقاوی در سال ۲۰۰۶ در اظهاراتی ضبط شده به صورت مصور از تشکیل “شورای مجاهدین” به سرکردگی “عبدالله رشید البغدادی” خبر داد.
پس از هلاکت زرقاوی در سال ۲۰۰۶ “ابوحمزه المهاجر” به عنوان سرکرده این گروه تعیین شد. در پایان آن سال نیز گروه “دولت اسلامی عراق” به ریاست “ابوعمر البغدادی” تشکیل شد.
در۱۹/۰۴/۲۰۱۰ نیروهای مشترک عراقی و آمریکایی در عملیاتی در منطقه “الثرثار” منزلی را که “ابوعمر البغدادی” و “ابوحمزه المهاجر” در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند. با شدت گرفتن تبادل آتش، جنگنده‌ها آن منزل را بمباران کردند که در نتیجه آن این دو تروریست از پای در آمدند.
اجساد این دو تروریست در معرض دید عموم گذاشته شد.
یک هفته بعد این گروه در بیانیه‌ای در اینترنت به هلاکت این دو تروریست اذعان کرد و پس از حدو ۱۰ روز “ابوبکر البغدادی” به عنوان جانشین و سرکرده جدید تعیین شد. “الناصر لدین الله سلیمان” نیز به عنوان وزیر جنگ معرفی شد.

\"داعش،زبانزبان بدن داعش

داعش در عراق

اعضائ گروهک تروریستی داعش در مناطق محدودی از برخی استانهای عراق به ویژه استان “الانبار” حضور دارند و عملیات تروریستی در کل عراق را پوشش می دهند.  بر اساس گزارشها و آمار منتشر شده، داعش در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۱۴۰۰ خانه را در عراق منفجر و ویران کرد. طی این حملات ۱۹۹۶ نفر کشته و ۳۰۲۱ نفر زخمی شدند. عناصر داعش در ۲۰ خرداد ۹۳ در اقدامی بی سابقه به موصل مرکز استان نینوا یورش برده و ظرف چند ساعت این شهر را تصرف کردند. آنان همچنین چند روستا در صلاح الدین را تحت کنترل خود در آوردند. سلاح ها و مهمات و تجهیزات کشف شده از عناصر داعش بیانگر گستردگی حمایت های خارجی از این گروه تروریستی در عراق است. دولت عراق بارها عربستان را به حمایت از این تروریستها در عراق متهم کرده است. داعش در عراق جهاد نکاح را راه انداخت و با این شعار و با زبان بی زبان شهوتسرای بزرگ با زنان ادیان مختلف را برای هر مردی که به داعش به آنها ملحق شود را ایجاد کرد زنانی که به ردیف شده اند و مردانی که هر کدام می توانند با ده ها و حتی بیست زن هم خوابگی را تجربه کنند زبان بدن کثیف داعش در عراق است . داعش و فرهنگ داعشیسم با زبان بدن خود می خواهد ترس را در روح و جان جهانیان الاء کند اما در تمام این عکسها صرف نظر از قصاوت ترس و عدم اعتماد بنفس هم دیده می شود همه افراد گویی مسخ شده اند و بوی از انسانیت در طی افعال وحشیانه خود نبرده اند.عکسها هرگز دروغ نمی گویند ترس و عدم اعتماد بنفس هرچند در زیر پوست ظاهری مستتر است اما کاملا اگر دقت کنید کاملا مشهود و هویدا است.

شاید نقل این مطلب هم بسیار قابل تعمل باشد :متحدون به رهبری النجیفی روز جمعه، در بیانیه ای تند، هشدار ‘نوفل حمادی العاکوب’ درباره هزاران نوزاد حاصل از جهاد نکاح را توهین به زنان موصل قلمداد کرد.متحدون در این بیانیه به شدت العاکوب را با الفاظ تند و رکیک مورد حمله قرار داده و او را خائن و فتنه گر خوانده است.

بیانیه این گروه سیاسی عراق که به شدت با مشارکت نیروهای الحشدالشعبی در عملیات آزادسازی موصل مخالفت می کند، استاندار نینوا را بخاطر طرح مساله نوزادان حاصل از جهادنکاح در موصل، لایق دمپایی پوشیدن و نظافت خیابان ها و کوچه ها نیز ندانسته است.

نوفل حمادی العاکوب که بعد از برکناری اثیل النجیفی از سوی دولت عراق (به دلایل فساد و خیانت از منصب استانداری نینوا)، از سوی شورای استان نینوا به عنوان استاندار جدید معرفی و منصوب شده، اخیرا در اظهاراتی یکی از معضلات نینوا را بعد از آزادسازی این استان و مرکز آن موصل، فرزندان نامشروع حاصل از جهاد نکاح دانسته بود…. و شاید زبان بدن این افراد در فیلمها تملک زنان بیشمار و شهوت پرستی صرف باشد جمع آوری این مردان از اروپا کانادا و استرالیا و ارسال آنها به عراق با کدام هدف و چگونه صورت میگیرد و چگونه این موج شدید تبلیغات در سراسر جهان هدایت و رهبری شده و از کجا بودجه دریافت می کنند باید به چشم این افراد بیشتر دقت کنید تا بسیاری از مطالب را درک نمود……

 مازیار میر مشاور و تحلیل گر

اگر علاقه مند به حضور در کلاسهای اصول و فنون مذاکره و ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن هستید و برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس فرمائید

منابعی برای مطالعه بیشتر:

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن احسان علیخانی

زبان بدن علی لهراسبی

زبان بدن مهران مدیری

زبان بدن عادل فردوسی پور

زبان بدن محمد سلوکی

زبان بدن پیامبر ص

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن دکتر ظریف

زبان بدن هیلاری کلینتون

زبان بدن دونالد ترامپ

زبان بدن ملانیاترامپ

 زبان بدن چگوارا

زبان بدن برایان تریسی

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت اول 

زبان بدن  هیلاری کلینتون قسمت دوم 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.