پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت هشتم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت هشتم
مارس 7, 2024
5 بازدید

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت هشتم پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق پیشرفته ترین نکات زبان بدن پیشرفته ترین نکات زبان بدن امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیری برای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشان بسیار سیر می کنند و متاسفانه در سایتها به مطالب خوب و بومی ایرانی برخورد […]

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت هشتم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق

پیشرفته ترین نکات زبان بدن

پیشرفته ترین نکات زبان بدن

امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیری برای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشان بسیار سیر می کنند و متاسفانه در سایتها به مطالب خوب و بومی ایرانی برخورد نمی کنند جز مطالبی بدیهی و ساده و پیش پا افتاده و بی اثر و متاسفانه بسیار اشتباه ، ما سعی داریم دراین سلسله مقالات کوتاه و کاربردی به این موارد بپردازیم متاسفانه تعداد زیادی ایمیل های توهین امیز دریافت نمودم که مرا متهم به اشاعه فساد نمودند اول یاد آور می شوم که حقیر به شدت به مسائل شرعی و دینی بعنوان یک جزئ کوچک خانواده سادات پایبندم و معتقدم علمی که با مشقت فراگرفته ام را به هم وطنان انتقال دهم تکنیکهای فوق به منظور ازدواج آسان و بهتر و نگداری همسر و بالا بردن کیفیت زندگی زناشوئی تهیه و تدارک دیده شده است از مواد مخدر هم بعنوان دارو و هم بعنوان سم و افیون استفاده می شود ، آرزو می کنم در این امر مقدس به توفیق لازم دست پیدا نماییم. در چند مقاله گذشته  شما را با دنیای عشق و عاشقی و مقدمات تخصصی آن اشنا نمودیم.

در ادامه بصورت تخصصی مباحث را پیش می بریم لطفا و حتما نظرات خود را برایمان ارسال فرمائید. باتشکر مازیار میر

«شخصی که به طور صحیح به خود عشق می ورزد، هر کار دیگری را به طور صحیح انجام خواهد داد.»

متأسفانه بیشتر مردم نه تنها نمی‌توانند به خود عشق بورزند بلکه، اغلب به سختی می‌توان آنان را دید که حتی با خود حرف بزنند. کسی که خودش را دوست نداشته باشد دیگران نیز به راحتی نمی‌توانند با او دوست شوند و ارتباط برقرار کنند پس، دیگران و خود را دوست داشته باشیم.

موضوع مهم دیگر این است که برای ایجاد یک اثر مثبت، داشتن یک رابطه‌ی عمیق با خود از اهمیت خاصی برخوردار است. این بدان مفهوم نیست که چنان اسیر ظاهربینی (خودبینی) شوید که به هیچ کس دیگر فکر نکنید.

دیگران به ما همانطوری می‌اندیشند که ما به خود می‌اندیشیم.

«رفتار هر انسان آیینه ای است که او چهره‌ی خود را در آن نشان می‌دهد»

برای داشتن اثر مثبت بر دیگران، داشتن خودباوری سالم توأم بااحساس توانایی، اعتماد و عزت نفس، نقش بسیار مهمی‌دارد و آن تصور داشتن یک رابطه‌ی نزدیک به صورت محسوس و نمایان است.

«تنها یک راه برای خوشبختی وجود دارد، این که به روشی با خودتان و دیگران ارتباط برقرار کنید که برای شما توانایی، شادمانی، خودباوری، شایستگی و توانمندی به همراه داشته باشد.

مردم نه فقط به کردار و گفتار ما پاسخ می‌دهند، بلکه به ظاهر ما یعنی: لباس، آراستگی و صفات بدنی ما نیز واکنش نشان می‌دهند. برای بالا بردن عزت نفس، باید هر میزانی که لازم می‌دانید وضعیت جسمانی و ظاهری خود را بهبود بخشید.

پنج کلید (طلایی

ظاهری) عبارت‌اند از:

شکل بدن

تناسب اندام

عضلات

حالت چهره

اندام

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت هشتم

Visits: 4

برچسب‌ها:, , , , , , ,