• تاریخ انتشار : شنبه 24 ژوئن 2023 - 4:05
  • کد خبر : 5585
  • چاپ خبر
دکتر مازیار میر

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم مجله مذاکره و زبان بدن پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم این مقاله در ادامه مطلب پیشرفته ترین نکات زبانم بدن عشق  قسمت اول میباشد: امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیریبرای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشانبسیار سیر می کنند و متاسفانه

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم

مجله مذاکره و زبان بدن

\"زبانپیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم

این مقاله در ادامه مطلب پیشرفته ترین نکات زبانم بدن عشق  قسمت اول میباشد:

امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیریبرای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشانبسیار سیر می کنند و متاسفانه در سایتها بهمطالب خوب و بومی ایرانی برخورد نمی کنندجز مطالبی بدیهی و ساده و پیش پا افتاده وبی اثر و اشتباه ما سعی داریم دراین سلسله مقالات کوتاه و کاربردی به این موارد بپردازیم آرزو می کنم در این امر مقدس به توفیق لازم دست پیدا نماییم لطفا مارا از نظرات خوب خودتان مطلع فرمائید. در قسمت قبل از کلید به ورود قلبها سخن گفتیم و در ادامه به سراغ کلمات پر قدرت می رویم.

هیچ تیری سمی تر و مهلک تر از کلمات عاشقانه و محبت آمیز نیست

زمانیکه از شما تعریف می‌کنند ، خواه عمیق عیان و یا در لفافه و پنهان، هرگونه که شمارا مورد تفقد کلمات و نگاه خود قرار می دهند یک اخطار است که مورد علاقه قرار گرفته اید شاید این علاقه قلبی نباشد و حتی عمیق هم نباشد اما نکته مهم و مثبتی است از حالا کار شما بسیار سخت خواهد شد و لحظه به لحظه سخت و سختتر دوستی داشتم که می گفت من قدرت اغواء هر مرد و زنی را دارم ( به شوخی می گفت و می خندید) از او دلیل این سخن را می پر سیدم و می گفت فقط و فقط با شناسایی همین تکنیک و اجرائ درست و خوب آناز قدرت تعریف کرد ن غاف نشوید که بسیار بسیار موثر و تاثیر گذار است.آری این یکی از نشانه‌های خوب قدرتمند و اعجاب انگیز است که علاقمندی فرد مقابل را به شما اعلان می کند. البته بسیار مراقب باشید که طرف مقابل با تعاریف گسترده و دامنه دار خود شما را فریب ندهد یادتان به جمله استراتزیک مازیار میر باشد هیچ چیز و هیچکس آنگونه که به نظر می رسد نیست؟ شما چطور فکر می کنید؟ نکته کلیدی دیگر این است که به تعاریف طرف مقابل هم بسیار توجه کنید که چطور و چرا از شما تعریف می‌کند؟آیا از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیتتان راتشخیص داده باشد.  بدل این تکنیک آن است که شما همین تکنیک را به دقت و با لطافت و ظرافت بر روی طرف مقابل انجام دهید هرچه ظرافت بیشتر بخرج دهید و در این تکنیک مهارت کسب کنید باز کم است . بیاد داشته باشید انشالله در زندگی زناشویی آینده با این تکنیک می توانید برای ابد همسرتان را عاشق و شیفته خود نگه دارید البته به شرطها و شروطه ها.

پیوسته به این تبصره مهم توجه خاصی داشته باشید که درحالیکه جذابیت فیزیکی یک الزام اساسی و مهم است اما همیشه برای برقراری یک ارتباط موثر و عاشقانه کفایت نمی کند بعبارت دیگر شرط لازم است اما شرط کامل کننده نیست و به عوامل بسیار دیگری برای تکمیل فرایند نیاز دارد. هر زن و مردی برای اینکه واقعا و از ته دل عاشق شود باید آری باید از درون شما به خوبی آگاه شود حصول اطمینان از درون شرط لازم برای عشق به برون است به عبارت دیگر عاشق درون به برون و عشق ابدی می انجمد و این نکته فوق العاده مهمی است که به عنوان یک قانون نا نوشته در صدها زوج مسن بعنوان شاه کلید عشقشان به شخصه و در سخنرانیهای گسترده خود در شهرهای مختلف ایران عزیزکشف نمودم تا این رابطه با دوام و پابرجا و زیبا و خوشرنگ برای همیشه باقی بماند….

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن یک عاشق چه می گوید.Body language tells a lover

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.