زبان بدن شورای شهر نوشته مازیار میر

زبان بدن شورای شهر نوشته مازیار میر
تیر ۱۰, ۱۴۰۲
9 بازدید

زبان بدن شورای شهر   زبان بدن شورای شهر زبان بدن کاندیداهای شورای شهر تاثیر زبان بدن در انتخابات کاندیداهای شورای موثرترین ابزار در انتخابات کاندیداهای شورای شهر کاربرد زبان بدن در انتخابات شورای شهر حتما می دانید زبان بدن همان زبان بی زبانی است به کلیه ژستها و حالتها و فیگورهای ما بدون دخالت […]

زبان بدن شورای شهر

 

زبان بدن شورای شهر

زبان بدن کاندیداهای شورای شهر

تاثیر زبان بدن در انتخابات کاندیداهای شورای

موثرترین ابزار در انتخابات کاندیداهای شورای شهر

کاربرد زبان بدن در انتخابات شورای شهر

حتما می دانید زبان بدن همان زبان بی زبانی است به کلیه ژستها و حالتها و فیگورهای ما بدون دخالت زبان کلام زبان بدن و یا ارتباطات غیرکلامی گویند در این مقاله کوتاه که قسمتی از دوره اموزشی کاندیدهای شورای شهر است. برای تهیه این دوره اموزشی لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۸۲۵۹۵۶۶ تماس حاصل فرمائید.

بعنوان یک مشاورانتخاباتی یکی از مهمترین استفاده های زبان بدن را برای انتخاب و پذیرش و جلب حداکثری اراء برای کاندیداهای ریاست جمهوری و یا مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر  دانسته و می دانم . آری بدینگونه که علم زبان بدن به جمع اوری و مطالعه پیرامون رفتارهای پر تکرار انسانها در سنین و جنسیت و تحصیلات و فرهنگهای مختلف پرداخته و در این خصوص یکی از شاخصهای بسیار مهم و کاربردی تلقی می گردد


لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنم که کتاب زبان بدن ایرانی را حتما مطالعه فرمائید.


در این میان ماهم قسمتی از تحقیقات مختلف میدانی طی سه دوره شورای شهر و ۵ دوره مجلس و یا ریاست جمهوری می پردازیم و این مطالب قسمتی از دوره اموزش و مشاوره کاندیداهای شورای شهر است که در دسترس علاقمندان قرار دارد.

یکی از مهمترین و خارجی ترین تکنیک درگیر با بیرون از جبهه یک کاندیدای محترم نحوه سخنرانی و استفاده از زبان بدن است به شدت و در طی دهسال گذشته به این نتیجه رسیده ایم که موفقیت و عدم موفقیت تیمهای کاندیدهای محترم بستگی تام به زبان بدن و نحوه استفاده از آن در برخورد با مردم دارد .

شاید جالبترین و هیجان انگیز ترین تحقیق ما در تهران بوده است که در نتیجه تحقیقات ما پوشش و تاثیر گذاری آن روی مردم شهر تهران بود باید توجه نمود که تهران ایران کوچک است و از تمام شهرهای کشور ایران عزیرمان در آن حضور دارند و شما می توانید با استفاده از این هجو موجود و گستردگیی جمعیت به دور از بومیت و قومیت بیشتر با تکیه بر زبان بدن و نحوه سخنرانی و سخنرانی خود رای دهنده احتمالی را جذب خود نمائید.

در تحقیقات گسترده ایی که انجام دادیم متوجه شدیم که وضعیت پوشش مردان در عکس های تبلیغی بر جذب آراء آزاد و اراء تخصصی هم بسیار تاثیر گذار است  شاید آمار زیر هم برایتان بسیار جالب باشد و جذابیت آن وقتی دوچندان میشود که درصد اول توانست رای بیشتر را در شهر تهران جذب نماید.

آری کت و شلوار معمولا لباس رسمی مردان است. از این رو چندان جای شگفتی نیست که ٣٠۶ نفر یا ٢/٩٢ درصد از کاندیداهای مرد با کت و شلوار در عکس های تبلیغی ظاهر شدند. از میان افراد باقیمانده ٢/١ نفر با لباس روحانی و یک نفر نیز با لباس خلبانی بودند. ٣/۶ درصد نیز با تصویری غیر رسمی یا اصطلاحا اسپورت (پوشیدن .کاپشن، پیراهن) به تبلیغ پرداختند که کمترین رای ممکن را جذب نمودند.

در این قسمت شما می توانید توزیع فراوانی پوشش مردان در عکس های تبلیغی

فراوانی درصد درصد تجمعی

اول  ٣٠۶ کت و شلوار

دوم ٢١ اسپورت

سوم  ۴ روحانی

چهارم ١ خلبانی

و جالبتر اینکه فراوانی در قبولی رای با کاندیدهای گروه اول بود که البته کاملا هم قابل پیشبینی بود در ادامه این تحقیقات ما سروصورت و ظاهر افراد را مورد تجزیه و تحلیل گسترده قرار دادیم در این زمینه هم امریکایی ها هم تحقیقات گسترده ایی توسط دانشگاه کلتکس و هارواد انجام شده است

نتیجه و راهکارهای کاملا پیشرفته برای جذب و جلب تخصصی رای نمونه های ساده بازخورد این رفتارهای تخصصی و استفاده بهینه از انها است به نظر می رسد در این مسیر اقدامات حرفه ای بسیاری وجود دارد که بیشتر کاندیدهای محترم از آن بی خبر هستند و این اقدامات می تواند مرز بین پذیرش و مقبولیت و عدم مقبولیت کاندیدا باشد.

نکته دیگر در تحقیقات اینجانب و تیم گسترده همراه زبان بدن افراد در هنگام سخنررانی است ما توانستیم از حدود ۵۰۰ نماینده الگوریتمهایی را استخراج کنیم که صرف نظر ازز گذشته فرد و یا سابقه او و با توجه به نقاطی متمای شده و نسبت به جمع اوری و جلب اراء کمک نماید نکاتی مهم و ارشمند که در طول این سالها تجدید شده و جالبتر اینکه مشاوران برتر جهان روی آن اشراف داشته و کار می کنند…. ادامه دارد

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

Visits: 2

برچسب‌ها:, , , , , , , ,